اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Esmalglass-Itaca با تاسیس Itaca Building Materials سبد محصولات خود را متنوع تر کرد

این گروه اسپانیایی درحال انتقال تخصص سرامیک خود به بخش مصالح ساختمانی بوده و در حال حاضر پروژه­‌های بزرگی را در زمینۀ دکوراسیون دیجیتال بتن و سیمان الیاف پیش­‌ برده ­است.

JuanCastells intگروه Esmalglass-Itaca درحال پیشبرد استراتژی متنوع­ سازی تجاری خود است. طی سالیان اخیر این تولیدکنندۀ چند ملیتی پیشرو در زمینۀ تولید فریت، لعاب، جوهر دیجیتال و سایر مواد اولیۀ صنعت سرامیک، توسعه خود را با انتقال نوآوری­ های موجود به دیگر بخش­های صنعتی آغاز کرده ­است.

تولید مصالح ساختمانی یکی از این بخش­های مذکوراست. طرحی که شش سال پیش به بهره ­برداری رسیده واکنون با یک نام تجاری جدید با عنوان Itaca Building Materials ، به ریاست Juan Castells ، به ثبات بیشتری دست­ یافته است. بنا بر اظهارات Castells، بزرگ‌ترین انقلابی که این شرکت در بخش محصولات ساختمانی ایجاد کرد، درنظر گرفتن این مواد به عنوان عناصر تزئینی درکنار ماهیت اولیۀ کاربردی­شان است.

اسلب‌های بتنی، روکش بتنی و سیمان الیافی Itaca Building Materials تاکنون در حدود 12 پروژۀ ساختمانی مهم در سرتاسر جهان به ­کار رفته‌­اند و این شرکت با ارائۀ راه­ حل‌­ها، خدمات و مساعدت فنی در توسعه و عرضۀ محصولات کاملا جدیدی که به روش دیجیتال تزیین شده­ اند، مشارکت فعالی در این زمینه داشته ­است. بنا به گفته ­های Castells، علاوه برامکان ایجاد هم افزایی­ در صنایع مصالح ساختمانی و سرامیک، بخش تولید مصالح به دلیل حجم بالای تولیدات خود، حوزه ­ای با پتانسیل رشد بسیار زیاد بوده و درحال حاضر هیچ فناوری یا راه حل دیگری برای دستیابی به چنین محصول نهایی بی نظیری وجود ندارد.

 به­ علاوه پخته نشدن این سطوح بدین معنی است که فرایند دکوراسیون در مقایسه با استفاده از مواد سرامیکی، بسیار ساده ­تر انجام می­‌شود. همچنین مواد حاصل حتی در محیط­ های بسیار پر رفت ­و­آمد، مقاومت بسیار بیشتری نسبت به سایش وخراش دارند. محصولات تولید­شده توسط Itaca Building Materials، در آزمایشگاه ­ها و موسسات مختلف فن­اوری تحت آزمایشات زیادی قرار گرفته­ اند و دارای مهم‌ترین استانداردهای کیفیت بین­ المللی هستند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید