اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Duravit China به سرمایه‌گذاری در خودکارسازی توسط Sacmi ادامه می‌دهد

تعداد LGV های تأمین شده توسط Sacmi برای کارخانه فوق مدرن Duravit در چونگ‌کینگ (Chongqing) به 13 عدد رسید. یک سلول جدید لعاب‌زنی با رُبات نیز راه اندازی شده است.

sacmi logo sfondo 1024px newDuravit که یک بازیگر جهانی در بخش طراحی و تولید چینی بهداشتی با کیفیت بالا است، با هدف دستیابی به خودکار سازیِ کل فرایند تولید از جابجایی تا لعاب‌زنی، به سرمایه‌گذاری در چین ادامه می‌دهد.

دو LGV جدید Sacmi-Nuova Sima که در حال حاضر در کارخانه فوق مدرن در چونگ‌کینگ در حال کار هستند، به یازده دستگاهی که قبلاً توسط Sacmi تأمین شدند و برای همه عملیات جابجایی و انبارش قطعه مورد استفاده قرار می‌گرفتند، ملحق می‌شوند و بارگیری و تخلیه سلول‌های لعاب‌زنی را خودکار می‌کنند. این دو ماشین جابجاکننده جدید، بخشی از یک برنامه توسعه تولید گسترده‌تر هستند که نصب یک سلول جدید لعاب‌زنی با رُبات از Sacmi را نیز در بر می‌گیرد.

کارخانه چونگ‌کینگ که در سال 2017 گشایش یافت، یکی از مهم‌ترین و نوآورانه‌ترین کارخانه‌ها در کشور و در واقع در هر جا در کل منطقه است. فرایند تولید چینی بهداشتی بر اساس چهارچوب Industry 4.0، از جمله مدیریت هوشمندانه روندهای تولید مدیریت می‌شود.

 

sacmi duravit china lgv ceramicworld

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید