اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
محصولات گروه Dry از شرکت Tecno Diamant موجب رونق فروش شده‌اند

تِکنو دیامانت (Tecno Diamant) سالی با رشد قوی صادرات و تثبیت راهبردِ بین المللی سازیِ خود را پشت سر گذاشت.

tecnodiamant logo elenco
تِکنو دیامانت که شرکتی متخصص در تولید ابزارهای الماسی برای کاشی‌های پرسلانی، کاشی‌های تک پخت و سنگ طبیعی است، پایان یک سالِ عالی را که تعدادی از پروژه‌های مهم بین المللی را تکمیل کرده است، جشن گرفت. بین ماه‌های فوریه و آپریل، شعبه نوسازی شده Tecno Diamant Iberica را در آلمازورا (Almazora) افتتاح کرد که کارخانه‌ای مدرن با دفاتر فنی و فروش و یک انبار است که قادر است تا نیازهای صنعت سرامیک اسپانیا را برآورده سازد؛ همچنین در نظر گرفته شده است تا دفتر فروش و انبار جدید مسکو به کل ناحیه اروپای شرقی خدمات ارائه نماید.
کار سخت در بخش شبکه فروش با راهبرد بین المللی سازی شرکت با هم یکی شده‌اند که منجر به افزایش شدیدی در صادرات (60+ درصد) و رشد در سهم‌های بازار در آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و آسیای جنوب شرقی گردید. این دستاوردها بیش از هر چیز مرهون تلاش‌های زیاد R&D است که بر فناوری Dry (خشک)، چرخ‌های ساینده الماسه جدید برای برش دادن و ساییدنِ کاشی‌ها و اسلب‌ها که به طور روز افزون مورد تقاضای بزرگ‌ترین گروه‌های سرامیکی جهان است، متمرکز شده است.
گروه جدید محصولات با عنوان Dry با ابزارهایی که کاملاً سازگار با محیط زیست هستند و کارآئی و سرعت بالا در بار برداری دارند، رسماً در تکنارجیلا 2018 رونمائی شد؛ جائی که Tecno Diamant افزایشی تقریباً 25 درصدی را در تعداد بازدید کنندگان نسبت به 2016 شاهد بود.

tecno diamant tecnargilla 2018

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید