اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Digit-S برای سرامیک 4.0

شرکت اسپانیایی متخصص در نرم‌افزار مدیریت رنگ برای صنعت سرامیک، پروژه‌های جدید KROME Ceramics و KEYCam را عرضه کرده است

digi s int testo.jpgDigit-S که یک شرکت پیشرو اسپانیایی متخصص در راه حل‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری برای صنعت سرامیک 4.0 است، KROME Ceramics را راه‌اندازی کرده است که یک نرم‌افزار نوآورانه مدیریت رنگ است که به صورت ویژه برای این بخش توسعه داده شده است. علاوه بر کاهش مصرف جوهر تا بیش از 20 درصد، این سامانه این امکان را فراهم می‌آورد تا دستگاه‌های مختلف به گونه‌ای هم‌گام‌سازی (سینکرون) شوند که طرح مشابهی را در چندین خط تولید بدون تغییرات رنگی تولید کنند.

همچنین در ماه‌های اخیر تیم Digit-S در حال کار بر روی توسعه KEYCam بوده است که یک سامانه اکتسابی است که می‌تواند برای دیجیتالی کردنِ سطح سرامیک تولید شده در هر شرایط و باز تولید آن در تاریخ دیگری با همان رنگ، طرح و استانداردهای کیفی حتی در شرایط تولیدی مختلف (سایز، لعاب، چاپگر جوهر افشان و کوره) به کار رود. KEYCam از دوربینی با لنز مخصوص استفاده می‌کند که سخت‌گیرانه‌ترین استانداردهای گرافیکی و دقت رنگ‌سنجی را برآورده می‌سازد و یک سامانه نور پردازی لحظه‌ای (فلاش) برای ضبط و ثبتِ درستِ رنگ اصلی کاشی حتی در شرایط نور کم یا شرایط نور پردازی غیر استاندارد طراحی شده است.

در مقایسه با اسکنرهای استفاده شده تا کنون، مزیت اصلی KEYCam و KROME Capture توانایی تولید کاشی دقیقاً یکسان حتی با فرآیندها یا کارخانه‌های تولیدی مختلف است؛ برای مثال در کارخانه‌های واقع در کشورهای مختلف. این کار به لطف سامانه جدید تطبیق طرح که در نرم‌افزار گنجانده شده است، می‌تواند مستقیماً و بدون نیاز به تنظیمات دستی انجام شود.

digi s int

 

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید