اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
خرید گروه Diatex توسط گروه SITI B&T

این سرمایه گذاری موجب افزایش رقابت درمنطقه  Formigine شد که در بخش تولید محصول نهایی رقابت بصورت چشمگیری افزایش یافت.

fabio tarozzi 3 quadratoدر 21 ژانویه ، گروه SITI B&T توانست با تملک سهام 75 درصدی گروه Diatex ، متخصص در تولید ابزار الماس برای ماشینکاری سنگ ، سرامیک و شیشه واقع در ویچنزا ، سود مالی معادل 10.7 میلیون یورو را در سال 2018 رقم زند ،. معامله 7.5 میلیون یورویی که در ژوئن گذشته انجام شد توانست قدرت رقابتی گروه SITI B&T را در زمینه فناوری تولید محصول نهایی تقویت می کند ، بخشی از گروه مستقر در  Formigine که اکنون از طریق شرکت عضو Ancora فعالیت می کند.

فابیو تاروزی ، مدیرعامل گروه SITI B&T گفت: “این کسب و کار ما را قادر می سازد تا براساس فن آوری های Ancora ، هم افزایی های جدیدی ایجاد کنیم و از این طریق محصولات جدید و عملکردهای جدیدی را در بازار ارائه دهیم.” “Diatex فرصت خواهد داشت صادرات خود را از طریق شبکه بین المللی ما به بیش از 20 شعبه گسترش دهد.”

در کنار برش دیسک ها ، کاتالوگ Diatex شامل چرخ های مربع برای سرامیک نیز می باشد ، به خصوص برای بخش مربع خشک که در آنکورا راه حل هایی با سرعت بالا ارائه می دهد که حداکثر بهره وری را تضمین می کند.

Diatex و SITI B&T قبلاً با یکدیگر در زمینه توسعه دیسک های الماس برای یک سیستم برش ابتکاری قبل از پخت بر روی خط Supera installed نصب شده در کارخانه Best Surface در اسپانیا همکاری کرده اند ، که صفحات ضخیمی از 6 میلی متر تا 30 میلی متر تولید می کند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید