اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت Datasensing تولیدکننده حسگرهای مورد استفاده در محصولات هوشمند

شرکت‌های M.D Microdector و همچنین شرکت‌های زیرمجموعه Datalogic با نام‌های Sensor & Safety و Machine Vision Business Units دست‌به‌دست هم داده‌اند تا در پروژه اتوماسیون صنعتی جدیدی باهم همکاری کنند.

Datasenشرکت Datalogic گامی دیگر در راستای پروژه خود برای گسترش اتوماسیون صنعتی و راحت‌تر شدن انتقال به Industry 4.0 برداشته است.

این شرکت که یکی از پیشگامان جهانی در زمینه دریافت خودکار داده‌ها است و آغاز به کار Datasensing را که برندی جدید و حاصل ادغام زیر مجموعه‌های Sensor & Safety و Machine Vision Business Units را اعلام کرده است. شرکت Datasensing با M.D. Micro Detectors، که یک تولیدکننده حسگر در مودنای ایتالیا است، امسال با قیمت 37 میلیون یورو خریداری شده است.

شرکت Datasensing گستره‌ای نوآورانه از حسگرها بر پایه فناوری‌های مختلف را به بازارهای بین‌المللی درزمینه‌های تجهیزات الکترونیک نوری برای امنیت ماشین‌ها و تجهیزات، راهبری خودکار خودروها و بینایی ماشینی برای تولیدات هوشمند ارائه خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت Cosimo Capuzzello می‌گوید: “شرکت Datasensing کار خود را با بهره‌گیری از بنیانی قوی آغاز کرده و مطمئن هستم که در سال 2021 به نتایج دلخواهی ازجمله باز پس دهی 76 میلیون دلاری سرمایه خواهد رسید. توافق صورت گرفته با Datalogic ما را قادر ساخته تا از طریق متحد کردن دو شرکت که از سال 1970 در حال رقم زدن تاریخ درزمینه تکنولوژی حسگرها در ایتالیا بوده‌اند، یک بازیگر صنعتی باتجربه‌ای بالغ‌بر 100 سال به وجود آوریم”.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید