اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت Colorobbia یک مدیر جدید را برای بخش ساخت رنگ خود به‌کار گرفته است.

آقاي Elia Bitossi كه پيش از اين مدير عامل Colorobbia شعبه برزيل بودند، به عنوان مدير كل بخش ساخت رنگ گروه شركت‌هاي Colorobbia منصوب شدند.

elia bitossi 2آقای Elia Bitossi به تازگی به عنوان مدیر بخش ساخت رنگ گروه شرکت‌های Colorobbia منصوب شده‌اند. او که متولد سال 1978 میلادی است، مدرک کارشناسی اقتصاد و بازرگانی را از دانشگاه فلورانس و کارشناسی ارشد مدیریت مالی را از دانشگاه نیویورک کسب کرده است.

Bitossi، سابقه همکاری بیست ساله خود در گروه شرکت‌های Colorobbia را با کار در نمایندگی‌های ایتالیا و اسپانیا شروع کرد و سپس در سال 2003 به واحد Colorobbia در بزریل منتقل شد و تا پیش از ارتقاء به سمت مدیرعامل در سال 2010، در پست‌های گوناگونی در بخش‌های فروش و بازاریابی، خدمت کرده بود.

در سمت جدیدش به عنوان مدیر تمامی بخش‌های ساخت رنگ گروه شرکت‌های Colorobbia در هجده کشور شده‌ است، بیتوسی تمامی پایگاه‌های تولید و فروش را مدیریت خواهد کرد و در راستای اهداف سازمان در رشد پایدار در عصر دیجیتال و بین‌المللی شدن در صنایع سرامیک، ظروف غذاخوری و صنایع شیشه و ایجاد تنوع با ارائه محصولات جدید، گام برخواهد داشت.

او همچنین مسئول یاری رسانی به نسل چهارم خاندان بیتوسی که هم‌اکنون در شرکت به کار مشغول‌اند است تا آنان را برای ایفای نقش‌های راهبری در آینده، آماده کند.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید