اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Certech Group روند رشد خود را تایید کرد

گروه Certech سال 2022 را با افزایش 66.5 درصدی درآمد تلفیقی شرکت‌های ایتالیایی و کسب 87.6 میلیون یورو پایان داد.

گروه Certech؛(Casalgrande، Reggio Emilia) در ادامه رکورد سال 2021 (افزایش 40 درصدی گردش مالی و کسب 52.6 میلیون یورو) شتاب رشد بیشتری را در سال 2022 پشت سر گذاشت. شرکت‌های ایتالیایی این گروه (CertechSpA, Eurorubber Industries, Mistral Italia, Rubbertech وVibrotech) درآمد تلفیقی 87.6 میلیون یورو (%66.5+ در سال 2021) را بدون احتساب فعالیت‌های سه شرکت خارجی تابعه (Certech USA در لبنان، Certech در اوندا، Castellon de Plana و Certech Mexico در Nuevo Leon، Monterrey)

در پایان سال 2022 شرکت جدیدی با نام Novatech برای فرآوری مواد خام و فرآیندهای مربوط به بخش­ سرامیک و سایر بخش‌های تولیدی تاسیس شد. از سال جاری گردش مالی تلفیقی گروه Certech نتایج مربوط به این شرکت را نیز در بر می‌گیرد.

گروه Certech در حوزه فعالیت شرکت‌های خود پیشرو است: این حوزه‌ها تولید ترکیبات لاستیکی، پوشش‌های لاستیکی مقاوم به سایش برای صنعت سرامیک، صفحه‌های ارتعاشی و جداکننده‌های آهن، مواد افزودنی شیمیایی مربوط به صنعت سرامیک و ماشین‌آلات و قطعات یدکی بخش‌های سنگ‌زنی تر و لعاب‌کاری را در بر می‌گیرد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید