اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
بکارگیری دومین سیستم لعاب‌زنی دیجیتال در Ceramica Del Conca

این تولید کنندۀ کاشی و سرامیک ایتالیایی که از نخستین شرکت‌هایی است که فناوری نوآورانۀ لعاب­‌کاری دیجیتال Durst را آزمایش کرده بود، دومین دستگاه را هم سفارش داد.

پس از موفقیت بزرگ بین‌المللی اولین خط تولید نوآورانه‌ای که از فناوری Durst Gamma DG استفاده می‌کند، Ceramica del Conca دومین سیستم لعاب‌کاری دیجیتال را خریداری کرد. این سیستم توسط شرکت مستقر در Bressanone ساخته شده است.

Ceramica del Conca که یک برند پیشرو جهانی است و تعهد دیرینه‌ای به نوآوری دارد، یکی از نخستین تولیدکنندگان بین‌المللی بود که فناوری انقلابی لعاب‌کاری دیجیتال Durst را به آزمایش گذاشت. فناوری Durst Gamma DG که مدت‌ها است در کنار چاپگرهای دیجیتال Durst Gamma XD در Ceramica del Conca به کار می‌رود، این شرکت را قادر به ایجاد افکت‌های بسیار طبیعی از مواد ساخته که امکان تولید یا کپی کردن از آن‌‎ها که با استفاده از هیچ فناوری دیگری وجود ندارد. ساختارهای طبیعی با استفاده از این روش به صورت دیجیتال و در هماهنگی کامل با طراحی‌های گرافیکی چاپ و نمای معتبرترین مواد طبیعی به صورت کاملا حقیقی بازتولید می‌شوند.

از زمان معرفی رسمی در Cersaie 2021، ظاهر طبیعی و تزئینات سه بعدی سطوح سرامیکی جدید Del Conca که با استفاده از فناوری Durst Gamma DG تولید شده اند، باعث محبوبیت بسیار آن‌ها شده است.

بنا به گفته‌های Luca Costi مدیر عامل Ceramica del Conca “قابلیت این فناوری در همگام‌سازی کامل ساختار و مواد باعث ایجاد جلوه‌های زیبایی شناختی منحصر به فردی شده که مفهوم سنتی سطوح سرامیکی را متحول ساخته و باعث ایجاد ارزش افزوده می‌شود.”

نگاهی به فهرست 10 ترند برتر بین‌المللی کاشی که در نمایشگاه اخیر Coveings 22 لاس وگاس ارائه شده نشان از تمایل شدید بازار جهانی کاشی و سرامیک به کاشی‌هایی با نمای سه بعدی دارد. The Bas Relief Tile Trend به عنوان یکی از پرطرفدارترین‌ها، نمونۀ قابل توجهی از محصولاتی که توسط Ceramica del Conca و با استفاده از فناوری منحصر به فرد Durst تولید شده‌اند است.  

این موفقیت تاکنون اعتبارات بین‌المللی مهمی را برای Ceramica del Conca به ارمغان آورده است که از جملۀ آن­ها می‌توان به نام­بردن ویژه (Special Mention) از فعالیت‌های این مجموعه در زمینۀ پایداری در جوایز Archiproducts Design سال 2021 اشاره کرد. استفاده از لعاب‌های سرامیکی پایه آب با اندازۀ ذرات درشت (>45 میکرون) در تکنولوژی Durst Gamma DG، باعث سازگاری فرایندهای تولید سازگار با محیط زیست شده است.

Durst GammaDG open 1600 1

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید