اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Caesarstone سهام عمده را در Lioli Ceramica به دست می‌آورد

با سرمایه‌گذاری 22 میلیون دلاری، تولیدکننده مستقر در رژیم صهیونیستی با تملک شرکت هندی Lioli وارد بخش کاشی سرامیکی با سایز بزرگ می‌شود.

Caesa-Stone (سِزار اِستون) تولید کننده اسرائیلی سطوح کوارتزی با کیفیت عالی که در 1987 تأسیس و در NASDAQ ثبت شد، در اول سپتامبر توافق نهایی برای تملک سهام عمده در Lioli Ceramica، تولید کننده هندیِ کاشی‌های پرسلانی سایز بزرگ مستقر در موربی (Morbi) را اعلام کرد.

انتظار می‌رود این معامله تا پایان سال 2020 بسته شود و ارزش آن 22 میلیون دلار، شامل 12 میلیون دلار نقد و تا 10 میلیون دلار دیگر در صورت دستیابی به اهداف خاص خواهد بود.

Caesarstone با ورود به بخش کاشی سرامیکی سایز بزرگ، در حال برداشتنِ گام دیگری در تلاش‌هایش برای پیشبرد برنامه شتاب رشد جهانی خود می‌باشد. این شامل گسترش دامنه آن با افزودن مواد جدید مانند پرسلان است که یکی از دسته‌بندی‌های با رشد سریع در بازار جهانی میز آشپزخانه می‌باشد.

Caesarstone که در دو کارخانه در اسرائیل و دیگری در ایالات متحده آمریکا (در ریچموند، جئورجیا) میزهای حمام و آشپزخانه کوارتزی تولید می‌کند، Lioli Ceramica را به عنوان شریک راهبردی ایده‌آل خود می‌داند. این شرکت هندی که تنها 4 سال پیش تأسیس شد، گردش مالی سالانه حدود 18 میلیون دلار و یک کارخانه پیشرفته مجهز به پیشرفته‌ترین فناوری ایتالیایی (شامل System Ceramics و BMR) دارد که ظرفیت تولید آن 13000 متر مربع در روز از اسلب‌های سایزهای mm 3200×1600، mm 1600×1600، mm 2400×1200، mm 1200×1200 برای استفاده در کف، دیوارها، نماهای خارجی و میزهای حمام و آشپزخانه است.

یووال داگیم (Yuval Dagim) مدیر عامل Caesarstone اظهار داشت: «این تملک یک گام مهم به سوی هدف ما است که به یک بازیگر برتر و چند کالاییِ پیشرو در صنعت جهانیِ میز کار تبدیل شویم. عملکرد پیشرفته پرسلانِ Lioli همراه با برند بسیار ارزشمند Caesarstone و شبکه تثبیت شده جهانی،  پیشنهاد قیمت ویژه ما را در این معامله توجیه می‌کند.»

ویدئو را تماشا کنید

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید