اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Breton صد درصد سهام Tecnema را به دست می‌آورد

Breton (بِرِتون) که از ماه مه سال 2018 تا کنون سهامدار عمده است، تملک سهام Tecnema (تِک‌نِما) را نهائی کرده است که تا پایان سال وارد این شرکت مستقر در تِرِویزو (Treviso) خواهد شد.

tecnema breton logo elenco 01Breton، شهر کَستِلو دی گودِگو، ایالت تِرِویزو (Castello di Godego, TV)، تولید کننده پیشرو کارخانه و ماشین‌آلات برای سنگ‌کاری و تولید سنگ کامپوزیتی در جهان، تملک 100٪ از سهام Tecnema را به پایان رسانده است.

این شرکت مستقر در مارانِلو (Maranello) که در زمینه فرآیندهای پرداختکاری برای صنعت کاشی سرامیکی تخصص دارد، تا پایان سال 2019 به طور کامل تحت مالکیت در آمده و در Breton گنجانیده خواهد شد و هم‌افزایی‌هایی را که از زمان تملکِ 80 درصد از شرکت در ماه مه 2018 پایه‌گذاری شد، مستحکم‌تر می‌کند.

مهندسان اومبِرتو (Umberto) و اَلِساندرو فاوا (Alessandro Fava) ضمن حفظ حضور خود در سایتِ مارانِلو، به همکاری خود ادامه خواهند داد. ترکیبی از مهارت‌ها و تخصص به همراه طیفِ به طور فزاینده گسترده‌ای از خدمات و فناوری‌های نوآورانه، Breton را قادر خواهد ساخت تا رشد خود را در زمینه ماشین‌آلات و تجهیزات سرامیکی شتاب بخشد و بسته‌ فناوری‌ها و خدمات هر چه کامل‌تری را به مشتریان ارائه دهد.

tecnema sede 1024px 01

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید