اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
گروه Bozzetto: مواد شیمیایی بسیار کارآمد در صنعت سرامیک

این گروه شیمیایی ایتالیایی بر­آن است تا تولیدات بیشتری در حوزۀ صنایع کاشی و نسوز خود که شامل چسب­‌های FlubeCer، محصولات VebeCer و افزودنی­‌های Flube PA است داشته باشد.

Bozzetto logo2022در حال حاضر دامنۀ فعالیت­‌های این شرکت چند ملیتی مواد شیمیایی که دفتر اصلی آن در Filago (Bergamo) قرار دارد در سال 1919 تاسیس شده­، به بخش‌­های صنعتی مختلفی مانند منسوجات، تصفیۀ آب، لوازم شوینده و آرایشی، مواد شیمیایی کشاورزی، ساخت‌­وساز و اخیرا صنعت سرامیک گسترش یافته است.

Dispersion Solutions division در بخش ساخت­‌وساز مشغول به فعالیت است و طیف وسیعی از محصولات مانند روان­‌کننده­‌های بتن و ملات، مجموعه‌­های دیرگیرکنندۀ بتن، ضامن‌­های ماندگاری کارایی و افزودنی‌­هایی برای ساخت تخته­‌های گچی را تولید می­‌کند. طی سال‌های اخیر Bozzetto محصولاتی برای تولید سرامیک و مواد نسوز هم ارائه کرده است. این افزودنی­‌های مایع و پودری در نتیجۀ تحقیقاتی که در آزمایشگاه­‌های بسیار پیشرفتۀ گروه انجام می­‌شوند دائما توسعه می­‌یابند. مجموعۀ افزودنی­‌های Flube PA پرفروش ترین محصول این گروه در تولیدات مربوط به مواد نسوز هستند. این افزودنی­‌ها علاوه بر ایجاد قابلیت پراکندگی بالا، با کاهش مصرف مقدار آب باعث کاهش خطر شکستگی هم می‌­شوند. دو گروه محصول FlubeCer و VebeCer به صنعت کاشی اختصاص داده ­شده­‌اند و در حال حاضر محبوبیت و معروفیت زیادی بین تولیدکنندگان کشورهای مختلفی دارند. FlubeCer که یک بایندر قدرتمند است باعث بیشتر شدن استحکام مکانیکی بدنه­‌های سرامیکی و مصرف کمتر انرژی می‌­شود. این محصول در مقایسه با برخی از محصولات دیگری که به طور سنتی در این حوزه مورد استفاده قرار می­‌گیرند باعث افزایش کارایی فرآیند می­‌شود. محصولات سری VebeCer حتی در Ph و دماهای بالا هم بسیار پایدار و کارآمد هستند.

گروه Bozzetto با داشتن رشد فروش ثابت (گردش مالی تلفیقی این گروه در سال 2021 به 195 میلیون یورو رسید) برای گسترش فعالیت­‌های خود در بخش کاشی و سرامیک هم برنامه ­ریزی‌­هایی دارد و بر آن است تا با تمرکز بر تحقیق و توسعه، دامنۀ محصولاتش را به راه­‌حل‌­های متناسب برای تولیدات خاص گسترش دهد. این مجموعه به طور خاص قصد دارد تا خود را به عنوان یک شریک قابل اتکا به بازارهای داخلی و اروپایی که بازار اصلی فروش آن هستند، معرفی کند. درآمد بخش Dispersion Solution که شامل چهار کارخانه در ایتالیا، اسپانیا، ترکیه و لهستان است در سال 2021، بالغ بر 35 میلیون یورو، معادل با %18 از گردش مالی تلفیقی گروه بوده­‌ است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید