اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
BMR شعبۀ Brasil BMR را در آمریکای جنوبی افتتاح می‌کند

این شرکت که قرار است در پایان ماه می میلادی در Rio Claro افتتاح شود، به یک انبار لوازم یدکی تجهیز شده و پشتیبانی فنی 24 ساعته را ارائه خواهد داد.

موفقیت‌های روزافزون تکنیک­ های فینیشینگ این شرکت در بازارهای سرامیک برزیل، شرکت ایتالیایی BMR را بر آن داشت تا اولین شعبۀ آمریکای­ جنوبی خود را در برزیل تاسیس کند تا از این طریق امکان ارائۀ پشتیبانی سریع و خدمات همه جانبۀ بیشتری به مشتریان خود در این ناحیه را داشته ­باشد.

شعبۀ Brasil BMR در اواخر ماه می میلادی به­ طور رسمی در ریو کلارو در ایالت سائوپائولو افتتاح خواهد­شد. با افتتاح این شعبه، امکان ارائۀ پشتیبانی 24 ساعته وهمچنین ذخیرۀ کاملی از کلیۀ قطعات یدکی مورد نیاز کارخانجات سرامیک محلی فراهم آورده می­‌شود.

 این کارخانه توسط Alberto Ferlini ، مدیر محلی BMR در برزیل و همچنین Adriano Furtadoاداره خواهد­شد.

امروزه سرامیک­‌های فوق ­براق Supershine یکی‌ از محبوب­ ترین محصولات ارائه ­شده توسط این کارخانه در بازار سرامیک برزیل هستند که با داشتن قابلیت ایجاد سطوح با کیفیت سرامیکی وهمچنین افزایش سرعت تولید، باعث صرفه­ جویی در ابزار پرداخت می­‌شوند.BMR sede Brasile int

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید