اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
BMR سفارش‌های جدیدی را برای ماشین Squadra Dry در اوکراین تحویل داد

Intercerama، Epicentr و Kharkov فناوری گونیا کردن خشک BMR را انتخاب کرده‌اند.

bmr logo
فناوری Squadra Dry در همه سفارش‌های تحویل شده BMR در اوکراین بین 2018 و اوایل 2019 حضور پر رنگ دارد؛ این سفارشات شامل اولین دستگاه پرداختکاری با سایش خشک که برای Intercerama و جهت تولید اسلب‌های سایز بزرگ تحویل گردید و یک دستگاه ارتقاء یافته در کارخانه Epicentr جهت تکیمل ظرفیت برای Kharkov (خارکُف) تدارک شد.

مورد آخر شامل دو محموله ارسالی است که به طور ویژه با هدف افزایش چشمگیر در تولید کاشی‌های لاپاتوی (lappato) سایز بزرگ انجام شد.

به منظور برآورده کردن تقاضا برای فناوری‌های تولید پرسلان تمام بدنه (full-body) و پرسلان لعاب‌دار با پرداخت لاپاتوی نیمه پولیش شده، BMR طیف قابل اطمینانی از دستگاه‌های پرداختکاری، اصلاح، برش و گونیا کردن خشک (Leviga، Supershine، Dry Cut و Squadra Dry) را ارائه می‌دهد.

BMR به لطف سرمایه‌گذاری‌های مداومش در R&D، تمرکزش بر خدمات مشتری (Customer Service) و توانائی‌اش برای اختصاصی کردن دستگاه‌ها بر اساس نیازهای خاص هر تولیدکننده منفرد، قادر است تا راهکارهای پیشرفته‌ای را ارائه دهد که از گرایش‌های بازار پیشی می‌گیرد و همه بخش‌های فرایند را در هم‌افزائی بی‌نقص گرد هم می‌آورد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید