اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
BMR سال 2018 را با تمرکز جدی بر نوآوریهای Industry 4.0 به پایان می‌برد

BMR راهبری خود را در فرایند پرداختکاری تثبیت می‌کند و نتایج عالی در تکنارجیلا ثبت کرد.

bmr logo
دستگاه‌های اختصاصی برای کارخانه‌هایی که به طور روزافزون پویا، پایدار، دیجیتالی و مؤثر می‌شوند، اصولی هستند که راهنمای BMR در سال 2018 بودند که در طی حضور آن در تکنارجیلا به اوج خود رسیدند. در نمایشگاه، این شرکت مستقر در اِسکاندیانو، رِجیو اِمیلیا رسماً از تازه‌ترین فناوری خود برای فرایند پرداختکاری کاشی و اسلب رونمائی کرد که ثابت می‌کند فرایند گونیا کردن خشک می‌تواند از لحاظ کارآئی و عملکرد توسعه بیش‌تری پیدا کند؛ از جمله کنترل از راه دور.
این غرفه تعداد زیادی از خریداران ایتالیائی و اسپانیائی و همچنین بازدید کنندگان متعددی از دیگر کشورهای اروپائی، خاور میانه و آمریکای جنوبی را به خود جذب کرد.
علیرغم نخستین علائم رکود در تعدادی از بازارهای سرامیکی، شعبه تدارکاتی BMR USA واقع در کراس‌ویل (Crossville)، ایالت تِنِسی به ثبت گرایش به رشد ادامه می‌دهد و وضعیت آن را به عنوان یک حضور راهبردی که تضمین کننده پشتیبانی مستقیم و سریع برای مشتریان ایالات متحده است، تأیید می‌کند.

bmr tecnargilla

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید