آخرین نسلِ انبار قطعات با 22 واحد Modula در سایت Scandiano راهاندازی شده است.
به عنوان بخشی از تمرکز فزاینده بر خدمات مشتری، BMR در فضاها و منابع برای تدارکات و قطعات یدکی سرمایهگذاری کرده است و به خوبی میدانیم که مدیریت مؤثر قطعات، نقشی کلیدی در تضمین پیوستگی بین مراحل پیش و پس از فروش بازی میکند.
در دفاتر مرکزی آن در اِسکاندینو (Scandiano)، رِجیو اِمیلیا، تأمین کننده پیشروِ فناوریهای پرداختکاری کاشی سرامیکی که رئیس آن پائولو ساسی است، واحدی اختصاصی را راهاندازی کرده است که با انباری مجهز به 22 سامانه پیشرفته Modula تکمیل میشود و مدیریت آن توسط کارکنان بسیار ماهر انجام میگردد.
همچنین یک گام بیشتر رو به جلو در توسعه خدمات پس از فروش در سایت BMR USA در کراسویل (Crossville)، تِنِسی انجام شده است؛ یک قطب تدارکاتی تمام عیار که طیف گستردهای از قطعات یدکی را تأمین میکند که قادر است درخواستهای پشتیبانی فنی را به سرعت و به طور مؤثر جوابگو باشد. همچنین به عنوان یک سرویس اضافیِ قابل دسترس برای شرکتهای سرامیکی فعال در ناحیه سرامیکی تِنِسی که بسیاری از آنها ایتالیائی هستند، اخیراً یک کارگاه تعمیراتی برای اسپیندلهای گونیا کردن (و نیز به زودی برای صیقلدهی) راهاندازی میشود.
در تلاشی بیشتر برای بهبود سرویس مشتری، BMR در دسامبر گذشته یک ساختمان جدید 4،400 متر مربعی را در اِسکاندینو در کنار انباری که در سال 2016 ساخته شد، افتتاح کرد. کارخانه جدید که به جدیدترین نسل از راهحلهای تدارکاتی مجهز است، زمانهای پاسخدهی و تحویل سریعتر را برای پیچیدگی فزاینده دستگاههای درخواست شده توسط تولید کنندگان کاشی سرامیکی تضمین خواهد کرد. همچنین ساختمان جدید شامل یک شوروم است که میزبان اسلبهای سرامیکی و ماشین آلات تولیدی خواهد بود؛ فضایی که مشتریان و بازدیدکنندگان میتوانند ایده واضحی از بینش BMR را برای خطوط سفارشیِ برش، گونیا کردن، صیقلدهی، پولیشکاری و اصلاح کسب کنند.