اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Azimut سهام Sicer را به دست می‌آورد

صندوق Demos1 با مدیریت Azimut Libera Impresa SGR در حال سرمایه‌گذاری در Sicer (سیچِر) است. مدیریت این شرکت توسط شرکای فعلی جیان‌فِرانکو پادووانی (Gianfranco Padovani) و جولیانو فِراری (Giuliano Ferrari) ادامه خواهد یافت.

گروه Azimut که یکی از مهم‌ترین بازیگران اروپائی در بخش مدیریت دارائی است، به جای سهام‌دارB Group  – شرکت هُلدینگی مستقر در بولونیا که در 5 سال گذشته با رشد و بین‌المللی کردنِ آن از شرکت پشتیبانی کرده است – سهمی در Sicer SpA به دست می‌آورد.

این تملک در 26 نوامبر انجام شد و به موجب آن صندوق سرمایه‌گذاری خصوصی Demos 1 که تحت کنترل Azimut Libera Impresa SGR است، 65 درصد از سهام را در شرکت معروف ایتالیایی تولید کننده کاشی سرامیکی به دست آورد. سهام‌داران فعلی به طور کامل مدیریت این شرکت را با جیان‌فِرانکو پادووانی که مجدداً به عنوان رئیس منصوب شد و جولیانو فِراری مدیر عامل ادامه خواهند داد.

Sicer مستقر در فیورانو مودِنِز کارخانه‌های تولیدی در ایتالیا، اسپانیا، مکزیک، اندونزی، لهستان، ترکیه و هند دارد و در 2019 گردش مالی 73 میلیون یوروئی را اعلام کرد. سهام‌داران فعلی جداً از مشارکت Azimut پشتیبانی می‌کنند و این امکان را برای Sicer فراهم خواهد ‌آورد تا برنامه توسعه بلند پروازانه خود را بر پایه رشد داخلی و تملک‌ها ادامه دهد.

sicer int1

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید