اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
نصب بیش از 92000 متر مربع پنل فتوولتائیک توسط Argenta Cerámica

کربن‌زدائی این تولیدکننده اسپانیایی کاشی و سرامیک، با نصب سیستم‌های فتوولتائیک در پنج مرکز تولیدی خود ادامه خواهد یافت.

اخیرا Argenta Cerámica، که یک تولیدکننده اسپانیایی پیشرو در زمینه کاشی و سرامیک بوده و در منطقه Vllareal Castellon واقع شده است، با نصب نیروگاه‌­­های قدرتمند تولید فتوولتائیک در پنج کارخانه تولیدی خود در Vikafames، Onda وVall dAlba، گام دیگری در مسیر برنامه جاه‌طلبانه کربن‌زدائی خود برداشت.

Argenta با تاکید بر هدف دستیابی به حداکثر توان 19.2 مگاوات بر ثانیه و ظرفیت تولید 26727 مگاوات ساعت، یک آرایه فتوولتائیک متشکل از 35218 ماژول با مساحت بیش از 922 متر مربع را در سایت‌های مختلف تکمیل کرده است.

تامین %26 از برق مصرفی شرکت توسط سیستم فتوولتائیک باعث کاهش 29 درصدی هزینه‌ها و همچنین کاهش میزان انتشار دی‌اکسید کربن به مقدار 6922 تن در سال خواهد شد.

این پروژه بخشی از سیاست اصلاح زیست محیطی Argenta است و در حال حاضر سیستم‌های بازیابی حرارتی کوره، فاضلاب، راه‌کارهای مربوط به بازیافت لجن سرامیکی و سرمایه‌گذاری مستمر در فناوری‌های راندمان بالا را در بر می‌گیرد.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید