اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Acimac : پائولو مونگاردی به عنوان رئیس جدید منصوب شد

پائولو مونگاردی (Paolo Mongardi) در طی اجلاس اعضاء در ماه جولای به عنوان رئیس Acimac انتخاب خواهد شد. وی به عنوان بخشی از یک ریاست دوره‌ای كه بازتاب دهنده منافع هر دو شركت‌های عضو كوچك و بزرگ است، در دوره دو ساله، این سمت را به پائولو لَمبِرتی (Paolo Lamberti) خواهد سپرد.

باجووارا (Baggiovara)، 12 ژوئن 2020

Acimac ، انجمن تولیدکنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات سرامیک ایتالیا، یک رئیس جدید دارد. روز جمعه 12 ژوئن، در طی جلسه هیأت مدیره انجمن، نمایندگان شرکت‌های عضو رسماً پائولو مونگاردی رئیس Sacmi را برای رهبری انجمن برگزیدند.

معاونان این مقام پائولو لَمبِرتی، رئیس Tecnografica Spa، لوکا بازانی (Luca Bazzani) مدیر عامل System Ceramics Spa و برونو بِتِلی (Bruno Bettelli) رئیس و مدیر عامل I-TECH Srl معرفی شده‌اند.

آن‌ها به طور رسمی در طول نشست سالانه اعضاء در ماه جولای انتخاب خواهند شد و به دنبال تودیع رئیس سابق، پائولو ساسی (Paolo Sassi) رئیسBMR ، دستور جلسه آنان ارائه خواهد شد.

این انتصاب پس از یک دوره مشاوره طولانی است که تصمیم گرفته شد تا دوره چهار ساله ریاست 2024-2020 بین دو نامزد تقسیم شود که هر دو از پشتیبانی جدی در میان اعضاء برخوردار باشند. پائولو مونگاردی به عنوان رئیس برای دو سال نخست خدمت خواهد کرد و پس از آن وی این سِمَت را به پائولو لَمبِرتی واگذار خواهد نمود که در حال حاضر مجدداً به عنوان نایب رئیس انتخاب شده است. این ترتیب، بیانگر تمایل هیئت مدیره و دو نامزد برای نمایندگی کردن از منافع هر دو شرکت‌های بزرگ و کوچک است که انجمن را تشکیل می‌دهند.

مونگاردی گفت: «من در یک دوره اقتصادی چالش برانگیز برای شرکت‌های این بخش، مسئولیت مهمی را از پائولو ساسی تحویل می‌گیرم. من برای تحقق وظیفه‌ام در رأس انجمن و گسترش خدمات و ابزارهای آن سخت کار خواهم کرد تا [این انجمن] جایگاه عالی خود را در سطح ملی و بین‌المللی بهبود بخشد. در مدت دو سال، با اطمینان از تعهد کامل پائولو لَمبِرتی به انجام دادنِ کارهایی که شروع کرده‌ایم، ریاست را به وی واگذار خواهم کرد.»

پائولو مونگاردی، متولد 23 مارس 1964 در ایمولا، در سال 1985 به عنوان طراح در Sacmi شروع به کار کرد. در 2001 به عضویت هیئت مدیره در آمد و در 2013 به عنوان رئیس منصوب شد.

 

Mongardi Lamberti Acimac int

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید