اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
هم اکنون بیش از 300 آسیاب Sacmi MMC نصب شده است

آخرین سفارش از RAK Ceramics بود که آسیاب پیمانه‌ای (مدولار) مداوم جدید را در کارخانه بزرگ تولید کاشی سرامیکی مجهز به خط Continua + نصب کرد.

sacmi logo sfondoآخرین سفارش از غول جهانی RAK Ceramics ، تعداد آسیاب‌های مدولار مداوم Sacmi MMC نصب شده در سراسر جهان را به بیش از 300 عدد از مجموع بیش از 700 دستگاه سایش مداوم می‌رساند که توسط این گروه مستقر در ایمولا (Imola) برای تولید کنندگان پیشروی سرامیک جهان تدارک دیده شد. آسیاب جدید MMC نصب شده در رأس الخیمه (امارات متحده عربی) گسترش بیشتری به این کارخانه می‌دهد؛ جایی که در آن RAK Ceramics پانل‌ها و اسلب‌های سرامیکی بزرگ را با استفاده از فناوری Continua + تولید می‌کند.

فرآیند سایش مداوم که توسط Sacmi در اواسط دهه 1980 توسعه داده شد، یک راه حل بسیار نوآورانه بود که فرآیند تولید را از لحاظ بهره‌وری، انعطاف‌پذیری و توانایی بهره‌گیری از سطوح رو به رشد خودکارسازی (اتوماسیون) متحول ساخت. از سال 2005 تا کنون، راه حل‌های سایشSacmi  پیمانه‌ای (مدولار) شده‌اند که اجازه می‌دهد دستکم 15 درصد صرفه‌جویی بیشتر در مصرف انرژی در مقایسه با طیف قبلی و همچنین خودکارسازیِ بسیار گسترده‌تر به دست آید.

این راه حل‌ها سطوح منحصر به فردی از عملکرد را با قابلیت اطمینان کامل ترکیب می‌کنند؛ این به آن نشان که نخستین آسیاب مداوم ساخته شده در سال 1984 هنوز هم در حال بهره‌برداری است.

sacmi rak interno

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید