اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
فروش ویژه نرم افزار محبوب 2021 Domus3D با شرایط استثنایی 60% تخفیف

فروش ویژه نرم افزار طراحی داخلی و چیدمان کاشی و سرامیک 2021 Domus3D با شرایط استثنایی و تعداد محدود با قفل سخت افزاری

شرکت ایتالیایی MATICAD SRL طراح و عرضه کننده سیستمهای رایانه ای در طراحی داخلی ویژه صنعت کاشی و سرامیک و تولید کننده نرم افزار قدرتمند و محبوب Domus3D اقدام به فروش ویژه تعداد محدودی لایسنس دائمی با قفل سخت افزاری USB نموده است.

با توجه به تغییر سیاستهای فروش فروش شرکت از ابتدای سال 2020 ، این اپلیکیشن با قفلهای نرم افزاری به جای دانگل های سخت افزاری موسوم به Hardware lock  و به صورت اجاره ای ماهانه و سالیانه عرضه شد و در بازار ایران نیز با توجه به نیاز به تطبیق شرایط در شبکه اینترنت این اقدام از ابتدای سال 2021 انجام خواهد شد.

در حال حاضر با توجه به موجودی تعداد محدود نرم افزار مبتنی بر قفل های USB دائمی و توافقات گروه آرتا نماینده شرکت متی کد در ایران شرایط خاص فروش ویژه به شرح ذیل تا پایان سال جاری میلادی بر قرار می باشد.

Domus3D Price list 2020 SALE LIMITED minلازم به توضیح است که لایسنس خریداری شد در این پکیج شامل موارد ذیل می باشد:

  1. ارتقاء رایگان به ورژن 2021 
  2. اشتراک یکساله رایگان برای دانلود مبلمان های متنوع و به روز برنامه
  3. پشتیبانی یکساله و آموزش نرم افزار به صورت آنلاین 

ضمنا متقاضیان خرید لایسنس با قفل نرم افزاری سالیانه نیز میتوانند از امکانات و شرایط تخفیف ویژه به شرح ذیل استفاده نماید.

 Domus3D Price list 2020 SALE minجهت اطلاعات بیشتر با دفتر گروه آرتا تماس بگیرید : 88773918-88775803 021 و یا به وب سایت فارسی نرم افزار از طریق این لینک متصل شوید.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید