اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
کاشی پارس ؛ نوآوری در عرضه محصولات پولیش

شرکت کاشی پارس با نصب خط جدید پیشرفته پولیش  اقدام به تولید محصولات پرسلان پولیش ،  نانو پولیش و سمی پولیش  نموده است.

tecnema sede elenco 03شرکت کاشی پارس که یکی از کارخانجات پیشرو در زمینه تولید کاشی با ابعاد بزرگ و اولین تولید کننده کاشی با تکنولوژی Twin press در ایران ، این بار اقدام به تولید محصولات پرسلان لعابدار پولیش نموده است. طول خط پولیش خریداری شده توسط این شرکت حدود 170 متر بوده و در نوع خود یکی از کامل ترین خطوط تولید محصولات پولیش با قابلیت تولید انواع محصولات نانو پولیش و سمی پولیش با بالاترین کیفیت می باشد. در حال حاضر تجهیزات کامل خط تولید و بسته بندی در کارخانه کاشی پارس واقع در استان قزوین شهر صنعتی البرز، نصب گردیده و در مراحل پایانی تست و راه اندازی می باشد.

همچنین کارشناسان با تجربه در واحد تحقیق و توسعه این شرکت در حال انجام آزمایشات کیفی و توسعه محصولات مورد نظر می باشند و پیش بینی می گردد اولین محصول تولیدی پولیش این شرکت با تکنولوژی جدید به زودی وارد بازار گردد. شرکت کاشی پارس یکی از با سابقه ترین کارخانجات صنعت کاشی و سرامیک کشور با قابلیت تولید محصولات دو پخت دیوار و تک پخت پرسلان می باشد که در حال حاضر، محصولات این شرکت در قالب 7 نام تجاری مجزا تولید و به بازار عرضه می گردد.

tecnema sede elenco 04

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید