اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
محصول جدید از کاریزما ؛ پروفیل های درز انبساط و انقباض “درز ژوئن”

ابزار نصب کاشی کاریزما به عنوان یک پرچمدار در تولید ابزار نصب کاشی سعی در رواج دادن استفاده ابزار مناسب کاشی کاری در بین مصرف کنندگان می باشد و سعی می­کند هر ماه محصول جدید را روانه بازار نماید. جدید ترین محصول این شرکت پروفیل های کف که اصطلاحا به "درز ژوئن" معروف می‌باشد را تولید کرده اند.

 PHOTO 2019 05 14 17 23 25پروفیل های درز انبساط و انقباض یک تیکه پلاستیکی و آلومینیومی می­باشد که بین کاشی و سنگ در کف بکار میرود.

این پروفیلها به دو صورت روکار و توکار نصب میگردند. در حالت نصب روکار ، پس از اتمام کار پروفیل­ها به راحتی به طول مورد نیاز برش خورده و در محل نصب میگردند .در واقع در این حالت آنچه مشاهده میگردد نمای پروفیل آلومینیومی و لاستیکی است. در حالت نصب توکار ، قبل از نازک کاری می­بایست پروفیل­ها نصب گردند. در این حالت آنچه مشاهده می­گردد فقط قطعه میانی است به عنوان مثال برای درز 2 سانتی فقط 2 سانت قابل مشاهده است. مناسب ترین کاربری پروفیل­های درز انبساط و انقطاع برای ساختمان های طویل مانند بیمارستان­ها ، لابی ها، فرودگاه ها ، پارکینگ­ها ، مراکز اداری و درمانی می­باشد.

استفاده از این پروفیل­ها که سالیان متمادی است در پروژه های بین المللی مورد استفاده قرار می‌گیرد به کیفیت اجرا از لحاض فنی و بصری کمک شایانی می‌کند و لازمه یک کاشی کاری بی نقص و تکنیکی می باشد.

محصولات بعدی کاریزما ، ابزار برش کاشی دستی برای کاشی تا سایز ۱۲۰ سانتی متر و قاپک های مخصوص حمل و نصب اسلب های سایز بزرگ خواهند بود.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید