شرکت ایفا سرام در راستای گسترش بازارهای خود از راهبرد ارائه و نمایش دقیق و درست محصولات خود بهره می برد. شرکت ایفا سرام در راستای گسترش بازارهای خود از راهبرد ارائه و نمایش دقیق و درست محصولات خود بهره می برد . برای یک نمایش دقیق و صحیح باید محل های نمایش به درستی چیدمان و طراحی شود. طراحی دقیق و زیبا شناسانه از یک سو و ظرفیت محیط نمایش از سوی دیگر میتوانند با نمایش درست کالا موجب شود تا خریداران به سطح کیفی و زیبایی محصول پی ببرند و خانواده ها بتوانند به راحتی محصولات مختلف را در زیباترین نوع کاربرد آن مشاهده کنند و با خیالی آسوده تصویر دقیقی از نهایی شدن محصولات در منزل خود را در ذهن تصور کنند . به همین منظور تجهیز و بر پایی مگا استورها (فروشگاه های بزرگ) با استانداردهای جدید در دستور کار قرار این شرکت گرفت، مراکز استان ها و شهرهای بزرگ به عنوان مراکز فروش از اهمیت زیادی جهت فروش و توزیع کاشی و سرامیک و افتتاح مگا استورها بر خوردار میباشد . لذا این امر در اولویت سیاست های شرکت قرار گرفت و از ابتدای سال 97 تا حال حاضر بیش از 20 مگا استور و فروشگاه های VIP در شهرهای مختلف افتتاح گردیده است . همچنین در بهمن ماه سال 97 افتتاح مگا استور شهرهای یزد به مساحت 850متر، بندر انزلی 550 متر و شهر اردبیل 350 متر برگ زرینی دیگر بر افتخارات ایفا سرام می باشد.
![](https://ceramicworldweb.ir/wp-content/uploads/2024/07/sacmi_tubadzin-300x200.jpg)
همکاری Tubądzinو Sacmi برای گسترش حضور در بازار محصولات گران قیمت
این شرکت لهستانی به تازگی طرح سرمایهگذاری سه ساله و بلندپروازانه خود که شامل نصب کوره سوم، خشککن پاششی، توسعه بخش آمادهسازی بدنه و راهاندازی