اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
روکا سرام ؛ آغاز بهره برداری از خطوط تولید کاشی و سرامیک

شرکت روکا سرام یزد با ظرفیت تولید سالانه 3.600.000 متر مربع کاشی پرسلان لعابدار و برخورداری از پیشرفته ترین تکنولوژی روز اروپا، شروع به فعالیت نمود.

logo roka ceram elenco

شرکت روکا سرام یزد، در 25 بهمن ماه سال 1397 با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشتغال زایی تقریبی 200 نفر و ظرفیت تولید سالانه 3.600.000 متر مربع تولید انواع پرسلان لعابدار به بهره برداری رسید.

این مجموعه نوآور با هدف ارتقاء قابلیت های صنعتی و خودکفایی کشور، توسعه کارآفرینی و اشتغال زایی و با تکیه بر نوآوری متخصصین ایرانی و بین المللی در جهت ارائه انواع محصولات کاشی سرامیک تاسیس شده است و پیش بینی می‌شود حضور مستمر و پر رنگ در عرصه طراحی و ساختمان سازی داشته باشد.

روکاسرام در زمینی به مساحت 20 هکتار و زیر بنای بالغ بر 40 هزار متر مربع ، با برخورداری از پیشرفته ترین تکنولوژی روز اروپا، در استان یزد واقع شده است.

روکا سرام به تغییر نگرش در سبک زندگی و خلق ارزش های پایدار معتقد است و هدف  آن معرفی به عنوان مجموعه ای نوآور و قرارگیری در جمع برترین برندهای بین المللی میباشد.

Roka ceram 1

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید