اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
پارس سولفیت؛ جدیدترین روانساز قدرتمند خود را عرضه کرد

شرکت شیمیایی پارس سولفیت یکی از تولیدکنندگان اصلی مواد اولیه در صنعت کاشی و سرامیک ایران، محصول جدید خود که یک روان ساز برای دوغابهای سرامیکی با عنوان PS234 می باشد را به بازار عرضه کرده است، ویژگی منحصر به فرد این ماده استفاده به صورت تک روان ساز با قدرت عملکرد بسیار بالا می باشد

parsulfit elencoشرکت شیمیایی پارس سولفیت ، تولیدکننده پیشتاز و نوآور در بخش تولید مواد اولیه صنعت کاشی و سرامیک ،  محصول جدیدی از خانواده روان‌ساز ها (Deflocculants)  با عنوان PS234 را به بازار عرضه کرده است . ویژگی منحصر به فرد این ماده امکان استفاده از آن به صورت تک روان ساز در صنعت سرامیک استفاده می شود و با توجه به قدرت عملکرد بسیار بالا میزان مصرف آن بسیار پایین تر از سایر محصولات مشابه است و در ارزیابی اقتصادی به کاهش هزینه های تمام شده تولید منجر می‌گردد. این روان ساز جایگزین کلیه روان سازها عادی اعم از سدیم تری پلی فسفاتSTPP ، کربنات سدیم، سیلیکات سدیم مایع و غیره می‌باشد و به صورت پودر(جامد) عرضه می گردد.

استراتژی اصلی شرکت شیمیایی پارس سولفیت با تکیه بر تجارب صنعتی گذشته و سرمایه گذاری های انجام شده در بخش تحقیق و توسعه، ارائه محصولات جدید مبتنی بر راه حلهای خلاقانه در جهت افزایش راندمان واحدهای تولیدی کاشی و سرامیک می‌باشد.

از ابتدای سال 2019 میلادی ، این شرکت با تمرکز جدی بر بازارهای صادراتی و برنامه ریزی و شرکت در نمایشگاه UNICERA-2019 استانبول به عنوان یکی از مهمترین نمایشگاه های مهم صنعت در منطقه ، حضور خود را در این بخش اعلام نمود.

.بنا بر گزارش های دریافتی از شرکت شیمیایی پارس سولفیت ، دستاورد حضور در نمایشگاه ترکیه بسیار مثبت ارزیابی شده و بیش از 15 شرکت مطرح تولیدی سفارشاتی برای محصولات جدید داشته که منجر به عقد قرارداد گشته است. امیدواریم این شرکت تولیدی ایرانی در آینده ای نه چندان دور موفق به کسب جایگاه خوبی در بین صادرکنندگان مطرح در سطح بین المللی گردد.

parsulfit ps234

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید