اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
پاناریا گروپ به همه اهداف خود در پایبندی زیست محیطی و اجتماعی دست می‌یابد

پاناریا گروپ در پنجمین دوره “BBS Biblioteca Bilancio Sociale” برنده جایزه شد.

emilio mussini 3 quadratoپاناریا گروپ (Panariagroup) یکی از گروه‌های بین المللی پیشرو در تولید سطوح سرامیکی لوکس و مرغوب، دومین گزارش پایداری خود را در سپتامبر 2018 ارائه کرد که تأیید کننده نتایج مهمی است که از لحاظ پایداری اقتصادی، زیست محیطی و اجتماعی در 2017 به دست آورد. این گروه که تحت رهبری اِمیلیو موسینی (Emilio Mussini) است، سرمایه گذاری‌های 34.4 میلیون یوروئی را در فناوری نوآورانه (و مجموع 110 میلیون یورو در سه سال گذشته) انجام داد که باعث شد به همه اهدافش برسد.
از لحاظ مسئولیت زیست محیطی، نتایج کلیدی شامل کاهش مصرف انرژی برق (GJ 135/0 به ازای متر مربع کاشی تولید شده) و کاهش انتشار گازهای جوی (9 تن CO2 به ازای 1،000 متر مربع کاشی تولید شده) بودند، حال آن که تبدیل چند خط تولید به محصولات فوق نازک (ضخامت‌هایی به کوچکی mm 3) منجر به صرفه جوئی‌هایی در حدود 2،000 تن CO2 در سال شدند. به این‌ها، بازیابی کاملِ ضایعات تولیدی و 93 درصد از ضایعات کلی، استفاده بیش‌تر از مواد بسته بندی سازگار با محیط زیست (42.5 درصد افزایش در استفاده از پلاستیک بازیافتی، 190 تن بیش‌تر از سال 2016) و تا 50 درصد کاهش در استفاده از کاغذ و مقوا به لطف فرایندهای جدید بسته بندی اضافه می‌شود. همچنین گروه به نتایج برجسته‌ای از لحاظ مصرف آب دست یافته است که تا فقط 17 لیتر آب به ازای هر متر مربع از کاشی تولیدی کاهش می‌یابد.
تعهد پاناریا گروپ به پایداری زیست محیطی که در پژوهش محصول بازتاب دارد، ادامه می‌یابد. مثالی محکم در این زمینه، توسعه خط کاشی‌های کف و دیوار آنتی باکتریال Protect با شراکت میکروبان® (®Microban) است؛ محصولی که به تنهایی فروش 7/2 میلیون متر مربعی را در سال 2017 شاهد بود.
همچنین برای مسئولیت پذیری اجتماعی، گزارش پایداری پاناریا گروپ افزایشی 6/2 درصدی را در تعداد کارمندان به 1،729 نفر در سطح جهانی نشان می‌دهد که تقریباً همه آن‌ها قراردادهای دائمی دارند و از برنامه‌های آموزشی گسترده و مداوم بهره می‌برند.
پاناریا گروپ نرخ رشد میانگین 9 درصدی را در طول پنج سال گذشته با درآمد سال 2017 برابر با 6/384 میلیون یورو و درآمد خالص 4/11 میلیون یورو حفظ کرده است.
به خاطر رکود بازار در 2018، گروه کاهشی 6/4 درصدی را در درآمدهای 9 ماه نخست 2018 در مقایسه با همان دوره در 2017 (یا کاهشی 5/2 درصدی در نرخ تبدیل ثابت یورو – دلار) ثبت کرد.
مصاحبه با اِمیلیو موسینی را که در گزیده دنیای سرامیک 2018/128 منتشر شد، بخوانید.

مقالات مرتبط

هفته نوآوری سرامیک ساکمی

از ۲۲ سپتامبر تا ۳ اکتبر، ساکمی در چهار محل نمادین نوآوری‌های خود میزبان مشتریان خواهد بود تا آخرین راهکارهای فناورانه را معرفی کند.از ۲۲

پیوستن FIMO به گروه سوئدی Axel Johnson International

این اقدام موقعیت شرکت مستقر در Sassuolo را در بازار بین‌المللی سرامیک تقویت خواهد کرد.گروه صنعتی سوئدی Axel Johnson International، که به‌سرعت در اروپای جنوبی

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید