اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
سِرامیکا سیِلو در منطقه طراحی و مُد میامی افتتاح می‌شود

شوروم جدید میامی یک فروشگاه سرآمد برای لوازم حمام دست ساز ایتالیائی است.

ceramica cielo logo elenco
سالن نمایش جدید سِرامیکا سیِلو (Ceramica Cielo) که تولید کننده پیشرو بین المللی لوازم حمام مستقر در چیویتا کاستِلانا (Civita Castellana)، ایالت ویتِربو (Viterbo) ایتالیا است، به عنوان بخشی از فرایند بین المللی سازیِ شرکت رسماً در 1 نوامبر در میامی افتتاح شد.
این سالن نمایش که در قلب ناحیه طراحی میامی (Miami Design District) واقع است، فروشگاه سرآمدی است که سبک و ظرافتِ طراحی ایتالیا را به ایالات متحده می‌آورد و پنجره‌ای به دنیای سرامیک‌های دست ساز ایتالیائی می‌گشاید.
با سایه‌های خنثی و شکل‌های ریز خود، هر کدام با خلق و خوی متفاوتی طراحی شده‌اند تا نمایشِ محصولات عرضه شده را کامل کنند؛ این فروشگاه سرآمد، سنت و نوآوری را ترکیب می‌کند و با استفاده از طیف گسترده‌ای از راه حل‌های حمام، تفسیری معاصر از میراث فرهنگی غنیِ این نام تجاری را ارائه می‌دهد.
در کنار بسیاری از مجموعه‌های موفق سِرامیکا سیِلو، طرح بندیِ فروشگاه توسط دو کارگردان هنری شرکت، آندره‌آ پاریسیو (Andrea Parisio) و جوزپِه پِزانو (Giuseppe Pezzano) طراحی شده است.

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید