اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
فلوریم در میان برندگان «پِرِمیو اِسِلِنزه دیمپرِسا» 2018

رشد گردش مالی، سودآوری عالی، حضور قوی در بازار بین المللی، فرایندهای صنعتی پیشرفته و تمرکزی قوی بر پایداری و به ویژه صرفه جوئی در انرژی، عواملی بودند که منجر شد تا داوران رتبه نخست پِرِمیو اِسِلِنزه دیمپرِسا (جایزه تعالی تجاری) 2018 در طبقه بندیِ «رشد و پایداری» را به فلوریم (Florim) اعطاء کنند.

 
رشد گردش مالی، سودآوری عالی، حضور قوی در بازار بین المللی، فرایندهای صنعتی پیشرفته و تمرکزی قوی بر پایداری و به ویژه صرفه جوئی در انرژی، عواملی بودند که منجر شد تا داوران رتبه نخست پِرِمیو اِسِلِنزه دیمپرِسا (جایزه تعالی تجاری) 2018 در طبقه بندیِ «رشد و پایداری» را به فلوریم (Florim) اعطاء کنند که این جایزه توسط GEA-Consulenti di Direzione، Harvard Business Review Italia و Arca Fondi SGR با پشتیبانی Borsa Italiana ترویج می‌شود.
مراسم اعطای جایزه در 15 اکتبر در میلان و در انتهای کنفرانسی با عنوان «رقابت پذیری جهانیِ شرکت‌های ایتالیائی در زمینه سازمانی جدید» برگزار شد.
هدف جایزه، جشن گرفتنِ عوامل موفقیتِ سنت کارآفرینی ایتالیا با شناسائی شرکت‌هایی با ویژگی‌های برجسته نوآوری، بین المللی سازی، پویائی تجاری، ایجاد شغل، توسعه استعداد، راهبری مؤثر و تعهد به پایداری است. این پنجمین دوره از جایزه، سه طبقه بیش‌تر را نیز شامل گردید: نوآوری و فناوری، بین المللی سازی و شرکت‌های دانش بنیان (استارت آپ‌ها).
florim premio eccellenze d Impresaflorim premio eccellenze d Impresa

مقالات مرتبط

افتتاح شوروم جدید Sicer در Lebanon آمریکا

در روز افتتاحیه کارخانه جدید Sicer در Tennessee جدیدترین نوآوری‌های Sicer در حوزه تزئین سطوح سرامیکی به نمایش گذاشته خواهد شد.Sicer USA، که شعبه تولیدکننده

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید