اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تولیدکنندگان لعاب و رنگ سرامیک: اعدادی برای 2018

انجمن Ceramicolor علیرغم افزایش‌های شدید در قیمت‌های مواد اولیه، در این قسمت از بخش سرامیک در 2018 عملکرد مثبت ادامه‌داری را گزارش می‌دهد که ناشی از توسعه فناورانه‌ای می‌باشد.

claudio casolari ceramicolor elenco 2به دنبال نتایج استثنائی در 2017، تولیدکنندگان لعاب و رنگ سرامیکی ایتالیا، به عملکرد قوی خود در 2018 ادامه دادند.

بر اساس تخمین‌های صورت گرفته توسط انجمن بازرگانی ملی ایتالیا، Federchimica Ceramicolor (فِدِرکیمیکا چِرامیکُلُر)، درآمدهای فروش در بازار ایتالیا حدود 2/7 درصد در مقایسه با 2017 رشد کرد و مخصوصاً رشد قوی در بخش جوهر سرامیکی داشت. در ایتالیا، تقاضا هنوز هم از طریق مشوق‌ها و آن چه که اصطلاحاً مالیات «اَبَر استهلاک» (“super-amortisation”) نامیده می‌شود، هدایت می‌گردد که موجب تقویت سرمایهگذاری‌ها توسط صنعت سرامیک کشور شده و تقاضا برای لعاب‌ها و رنگ‌ها را به ویژه در نیمه نخست سال افزایش داده است.

فروش صادراتی حدود 2 درصد در بازارهای اروپایی رشد کرد اما بیش از 2 درصد در ایالات متحده افت کرد؛ در حالی که به نظر می‌رسد بازار چین با کاهشی دو رقمی دست و پنجه نرم می‌کند. این امر با رشد قوی در صادرات به دیگر کشورهای آسیائی مانند ویتنام، هند و مالزی در تضاد است. به استثنای چین، بازار آسیا بیش از 5 درصد رشد کرد که مجدداً به خاطر تقاضا برای جوهرهای سرامیکی بود.

مشابه سال پیش، در 2018 تولیدکنندگان لعاب و رنگ سرامیکی ایتالیا مجبور بودند تا با افزایش شدید در قیمت‌های مواد اولیه مقابله کنند که اغلب جبران پیامدها و نیز مشکلات تدارک آن دشوار بود.

با توجه به گرایش‌های جدید تولیدی، با رشد مداوم در سایزهای سطوح سرامیکی که اکنون می‌توانند مستقیماً با مرمر طبیعی و اسلب‌های گرانیتی رقابت کنند، مرحله تزئین تغییرات اساسی به خود دیده است.

کلودیو کاسولاری (Claudio Casolari) رئیس Ceramicolor گفت: «طراحان و معماران امروز برای سطوح سرامیکی به خاطر کیفیت‌های زیبائیشناسانه و فنی آن‌ها ارزش قائل هستند و این استفاده از اسلب‌های بزرگ در پروژه‌های معماری نتایج عالی به دست می‌دهد. این امر یقیناً توسعه رنگ‌های جدید و سامانه‌های جدید اِعمال را که برای فرایندهای هر چه پیچیده‌ترِ تزئین اسلب‌های سرامیکی مناسب باشند، تشویق خواهد کرد».

مقالات مرتبط

هفته نوآوری سرامیک ساکمی

از ۲۲ سپتامبر تا ۳ اکتبر، ساکمی در چهار محل نمادین نوآوری‌های خود میزبان مشتریان خواهد بود تا آخرین راهکارهای فناورانه را معرفی کند.از ۲۲

پیوستن FIMO به گروه سوئدی Axel Johnson International

این اقدام موقعیت شرکت مستقر در Sassuolo را در بازار بین‌المللی سرامیک تقویت خواهد کرد.گروه صنعتی سوئدی Axel Johnson International، که به‌سرعت در اروپای جنوبی

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید