اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Tecnografica ثبت اختراع Deep3 را در Cersaie معرفی می کند

آخرین پیشرفت ها در دکوراسیون سه بعدی سرامیکی به سازندگان و طراحان اجازه می دهد تا مرزهای جدیدی را در ایجاد سطوح کشف کنند.

پروژه ای که چند سال پیش توسط Tecnografica با هدف استفاده از فناوری دیجیتال در تزئینات سرامیکی سه بعدی آغاز شد، منجر به توسعه پتنت جدید Deep3 شده است.

این آخرین دستاورد شرکت معروف طراحی سرامیک مستقر در ایتالیا است که وی را قادر می سازد تا توسعه آینده سه بعدی را با تمرکز ویژه بر ایجاد اشکال پیچیده و سازه های برجسته بر روی اسلب های سرامیکی دنبال کند.

Deep3 یک راه حل دیجیتال نوآورانه است که امکان ادغام یکپارچه در کاربرد رنگهای دیجیتال و سطوح سه بعدی را فراهم می کند. Tecnografica با استفاده از قابلیت‌های ترکیبی دو فناوری اکتسابی، می‌تواند فایل‌های دیجیتالی را تولید کند که به‌طور خاص برای ایجاد جلوه‌های سه‌بعدی طراحی شده‌اند و در عین حال دکوراسیون رنگی عالی را تضمین می‌کنند. این ترکیب باعث افزایش فرم و زیبایی محصولات و در نتیجه زیبایی شناسی برتر می شود.

شرکت Tecnografica با معرفی Deep3 برای خود یک هدف جدید و جاه طلبانه در زمینه زیبایی شناسی تعیین کرده است و فایل های دیجیتالی را پیشنهاد می کند که قادر به ایجاد محصولات سرامیکی پیشرفته با ظرافت منحصر به فرد و توجه به جزئیات طراحی ایتالیایی هستند.

بیش از یک قدم رو به جلو در دکوراسیون دیجیتال سرامیکی، Deep3 نشان دهنده یک نوآوری پیشگامانه است که به تولیدکنندگان و طراحان اجازه می دهد تا مرزهای جدید در طراحی سطح را کشف کنند و محصولاتی از نظر زیبایی شناسی منحصر به فرد ایجاد کنند.

این پتنت قبلاً ثبت شده است و در Cersaie 2024 به نمایش گذاشته خواهد شد.

مقالات مرتبط

حضور FERRO Iberia در نمایشگاه Cersaie

این شرکت تازه تأسیس هفته جاری در نمایشگاه بولونیا (سالن 33، غرفه A5) حضور داشت. در ادامه، مصاحبه‌ای با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید