اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
TECNAWARDS 2022 برتری‌های صنایع سرامیک جهانی را ارج خواهد نهاد

یکی از امکانات جدید Tecna 2022 (که از 27اُم تا 30اُم سپتامبر در Rimini ایتالیا برگزار خواهد شد) اهدای جوایز TeanAwards است. این جوایز به سرمایه گذاری‌های شاخص شرکت‌های تولیدی سرامیک سرتاسر جهان در حیطه فناوری و در دوره سه ساله بین سال‌های 2020 تا 2022 اختصاص دارد.

هرچند تحقیقات درباره فرآیندها و محصولات، کماکان فی‌السابق شاخصه اصلی و تعیین کننده تامین‌کنندگان فناوری نمایشگاه Tena 2022 است، اما آنچه باعث موفقیت واقعی این تلاش‌­های تحقیقاتی می‌شود و می‌تواند آن‌ها را به اهرم‌های با اهمیتی در دنیای واقعی رقابتی تبدیل کند، توانایی حقیقی این نوآوری‌های تکنولوژیکی برای پذیرفته شدن در صنعت سرامیک و کسب نتیجه از آن‌ها است.

Tecna از سال 2022، این مزیت را با ارائه جوایز TecnAwards که به سرمایه گذاری‌های برجسته تولیدکنندگان بین‌المللی سرامیک در دوره بین سال‌های 2020-2022 اختصاص دارد، ارج خواهد نهاد.

برای Tecna که پیشگام‌ترین نمایشگاه جهان در حوزه فناوری صنایع سرامیک و آجر محسوب می‌شود، TecnaAwards یکی از ابتکاراتی است که به حفظ جایگاه پیوند ­دهنده آن بین تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان سرامیک منتهی خواهد شد. این نمایشگاه در تاریخ 27اُم تا 30اُم سپتامبر در Remini برگزار خواهد شد.

TecnaAwards 2022 از 9 گروه رقابتی و در مجموع 24 جایزه تشکیل شده است.

برگزارکنندگان Tecna، مجله Ceramic World Review و شرکت‌های طراحی ایتالیایی، هر کدام یک جایزه را تعیین خواهند کرد.

سایر جوایز با مشارکت مستقیم و انحصاری غرفه‌داران Tecna توزیع خواهند شد. شرکت‌کنندگان در نمایشگاه این امکان را دارند تا مشتریان خود را در دسته‌های مختلف نامزد کرده و برندگان را با توجه به امتیاز کسب‌شده نهایی انتخاب کنند.

غرفه‌داران می‌توانند تا تاریخ 25اُم جولای نامزدهای خود را با استفاده از فرم آنلاینی که از طریق Tecna برای ایشان ارسال شده معرفی کنند (برای درخواست ارسال مجدد فرم اینجا کلیک کنید). مراسم اهدای جوایز در بعد از ظهر روز سه شنبه 27اُم سپتامبر و در پایان افتتاحیه Tecna برگزار خواهد شد.

I TENAAWARDS 2022

  • جایزه کارآفرین سال (توسط برگزارکنندگان TECNA تعیین می‌شود)
  • جایزه بزرگترین سرمایه گذاری (توسط مجله Ceramic Word Review تعیین می‌شود)
  • جایزه بهترین محصول سال (توسط شرکت‌های طراحی ایتالیایی تعیین می‌شود)
  • جایزه بهترین کارخانه جدید
  • جایزه Smart Factory 4.0
  • جایزه پایداری
  • جایزه نفش‌آفرین جدید
  • جایزه بهترین تولیدکننده آجر و کاشی
  • جایزه بهترین تولیدکننده ملزومات بهداشتی

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید