اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
TECNA 2022: از فناوری تا ترندهای آتی

این نمایشگاه پیشرو در زمینۀ  فناوری­‌ها و لوازم صنعت سطوح در جهان، با تمرکز بر نوآوری‌­های این حوزه، از تاریخ 27 تا 30 سپتامبر 2022 در مرکز نمایشگاهی Rimini برگزار خواهد شد.

تکنولوژی به­‌روز و تحول کلمات کلیدی این نمایشگاه هستند. این نمایشگاه بین‌­المللی که در زمینۀ فناوری‌­­ها و تجهیزات صنعت سطح پیشرو است توسط گروه نمایشگاهی ایتالیا و با همکاری ACIMAC برگزار خواهد شد.

در این نمایشگاه که از تاریخ 27 تا 30 سپتامبر در مرکز نمایشگاهی Remini برگزار می‌­شود آخرین فناوری‌­های تولید به نمایش گذاشته خواهند شد، پیش نمایشی از ترندهای زیبایی­ شناسی و طراحی ارائه ­شده و ایده­‌ها و پیشرفت­‌های جدید مربوط به آیندۀ تولید صنعتی مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

به لطف طراحی جدید چیدمان نمایشگاه که به بازدیدکنندگان و غرفه­‌داران امکان ورود از هر دو در شرقی و غربی را می‌­دهد، این موضوعات که در قسمت شرقی مرکز نمایشگاهی واقع شده­ اند گسترش خواهند یافت.

Tecna Future Lab یکی از برنامه‌­های جدیدی است که در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد. هدف از این برنامه که شامل یک محوطۀ نمایشگاهی جدید و آزمایشگاهی از ایده‌­ها است گردآوری آخرین نوآوری‌­ها و ترندها در زمینۀ Industry 4.0 برای کسب اطمینان از تداوم نوآوری در صنایع تولیدی است.

در این پروژۀ ویژه، روند بهبود و تحول مضامینی مانند loT صنعتی(اینترنت اشیا)، هوش­ مصنوعی، تولید افزایشی، امنیت سایبری و خدمات­‌رسانی مورد بررسی قرار گرفته و فضایی هم به استارت‌­آپ­‌ها اختصاص داده شده­ است.

برنامه ­­ریزی‌­های مربوط به رویدادهای Tecna با تمرکز اصلی بر پایداری و تحقیق و توسعه در حال نهایی ­شدن است. کنفرانس تکنولوژی با عنوان پایداری در سرامیک­‌ها به یکی از ترندهای هر دو حوزۀ سرامیک و ماشین‌­آلات صنعتی سرامیک که در پرتو مسائل ژئوپولیتیک ملی و بین‌المللی فعلی در حال بازتعریف فرایندها و اهداف خود هستند، می‌­پردازد. در این قالب فراگیر جدید Tecna، رویداد نوآورانۀ دیگری نیز با عنوان رویداد تزئینات سطحی با هدف به نمایش گذاشتن راه حل‌­های نوین و پیشرفته برای تولید انواع سطوح و مواد، به فناوری مربوط به سطوح غیرسرامیکی ارائه خواهد شد.

­به‌­روزترین محصولات و ایده­‌های ارائه­ شده در طول این نمایشگاه چهارروزه در رویداد جدیدی که به بررسی زیبایی شناسی و روندهای جدید تکنولوژی می­‌پردازد مورد بررسی و تجزیه ­و­تحلیل قرار خواهند گرفت.

 tecna2022

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید