اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
سرمایه‌گذاری Stephan Schmidt روی آینده

این گروه آلمانی راه‌کارهای خلاقانه‌ای را برای کاهش میزان انتشار CO2 و همچنین آثار زیست محیطی مخرب در پیش گرفته است.

Stephan Schmidt، یکی از تولید­کنندگان پیشروی جهانی در زمینه خاک رس و مواد صنعتی معدنی، قصد دارد تا مجموعه‌ای از اقدامات ابتکاری را برای حفاظت از زمین و استفاده دقیق و بهینه از منابع آن به‌کار گیرد. مسائل مربوط به پایداری اهمیت زیادی برای این گروه آلمانی داشته و  این مجموعه در سال‌های گذشته سرمایه‌گذاری‌ها و اقدامات متعددی را در رابطه با آن انجام داده است.

یکی از مهم‌ترین این اقدامات، تغییر سیستم جابه‌جایی خاک رس از معدن Meudt است. در این راه‌کار جدید یک تسمه نقاله 1.1 کیلومتری به‌طور تقریبا کامل جایگزین استفاده از کامیون‌های دیزلی برای جابه‌جایی مواد شده است. از این تسمه نقاله که بخش اعظم انرژی خود را از انرژی خورشیدی تامین می‌کند برای انتقال ذخایر جدید خاک‌های با کیفیت مورد استفاده در صنعت کاشی و لوازم بهداشتی استفاده می‌شود.

Stephan Schmidt قصد دارد با گسترش تولید انرژی‌های تجدید پذیر (فتوولتائیک، نیروگاه‌های بادی و هیدروژنی)، به تدریج استفاده از انرژی‌های اولیه و اثرات مخرب زیست‌محیطی ناشی از آن را کاهش دهد. این اقدام با توجه به حوزه کاری این مجموعه که مستلزم صرف انرژی زیاد است، اهمیت زیای پیدا می‌کند. در حال حاضر تجهیز بام چندین سایت عملیاتی این مجموعه به سیستم‌های فتوولتائیک بزرگ، به کاهش انرژی مصرفی آن منتهی شده است.

راه‌اندازی شرکت فرعی Windpark Arborn که اختصاصا وظیفه ساخت و راه اندازی یک مزرعه بادی را دارد از دیگر پروژه‌های در حال انجام است. از بخشی از برق تولید شده در این مزرعه برای تولید هیدروژن سبز مورد نیاز کارخانه تولید رس و به عنوان جایگزین گاز طبیعی فسیلی، استفاده خواهد شد.

گروه Stephan Schmidt مالک 20 معدن و کارخانه پیشرفته فرآوری است و سالانه 1.5 میلیون تن مواد خام برای مشتریان خود در سرتاسر جهان تولید می‌کند.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید