اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
عرضۀ Smaltoten توسط Smaltochimica

بایندرهای موقت جدید Smaltoten که باعث افزایش قابل توجه استحکام مکانیکی کاشی‌ها می‌شوند، به دو صورت پودری و مایع در دسترس هستند.

با عرضۀ Smaltoten، طیف بایندرهای موقت Smaltochimica گسترش پیدا کرده است. اضافه کردن این بایندرها به مخلوط سرامیکی به افزایش قابل توجه استحکام مکانیکی پس از شکل‌دهی کاشی‌ها منتهی می‌شود. این چسب‌ها برای انواع محصولات از کاشی‌های سنتی گرفته تا اسلب‌های بزرگ مناسب هستند و می‌توان از آن­ها در حالت پودری به طور مستقیم در آسیاب و در حالت مایع برای مخلوط کردن با دوغاب و پس از تخلیه از آسیاب استفاده کرد. 

ویژگی‌های رئولوژی دوغاب با استفاده از محصولات سری Smaltoten تقریبا بدون تغییر می‌ماند و در نتیجه مقدار ضایعات مرطوب و خشک بدون نیاز به ایجاد تغییرات قابل توجه در فرایند موجود تولید، کاهش پیدا می‌کند.

تجربیات قابل توجهی که Smaltochimica در سال‌های طولانی فعالیتش در زمینۀ صنعتی‌سازی بایندر­های مخلوط‌های سرامیکی در ایتالیا و جهان به دست آورده باعث شده تا این مجموعه علاوه بر ارائه طیف وسیعی از محصولات، خدمات فنی مربوط به تحقیق و توسعه و تجهیزات آزمایشگاهی اختصاصی مناسب برای طراحی ایده­ آل در الزامات تولیدات خاص را نیز ارائه دهد.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید