اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Smac فضای جدیدی برای بخش فنی و طراحی خود افتتاح کرد

فضاهای جدید با تمرکز بر صرفه‌جویی در مصرف انرژی طراحی شده‌اند.

در ماه ژوئن گذشته، Officine Smac به‌طور رسمی مجموعه‌ای از فضاهای جدید را برای بخش فنی و طراحی خود در دفتر مرکزی‌اش در Fiorano Modenese افتتاح کرد. این فضاهای روشن که با استفاده از مواد پایدار ساخته شده و به آخرین راهکارهای تکنولوژیکی و زندگی مجهز شده‌اند، به‌طور کامل با فلسفه شرکت همخوانی دارند. این ناحیه جدید شامل نه ایستگاه کاری مجهز به نرم‌افزارهای پیشرفته CAD سه‌بعدی و یک اتاق جلسات کوچک است.

توجه دقیق به جزئیات، که در انتخاب نورپردازی LED، استفاده از مواد محلی، سیستم هوشمند گرمایش/خنک‌کننده و منابع انرژی کم‌تاثیر مشهود است، تعهد Smac به فناوری‌های دوستدار محیط‌ زیست و بهره‌وری انرژی را نشان می‌دهد. این رویکرد نه تنها به حفظ محیط‌زیست و کاهش ضایعات انرژی کمک می‌کند، بلکه به بهبود محیط کار و کیفیت زندگی کارکنان نیز می‌انجامد. از محصولات  قابل توجه دیگر می‌توان به Shape-Ink Matt و Shape-Grit Matt اشاره کرد. از این محصولات برای ایجاد برجستگی‌های دیجیتال و حجم و بافت‌های طبیعی‌تر استفاده می‌شود. SlimBody محصول مهم دیگری در حوزه سرامیک است که یک راه‌حل کامل برای تولید کاشی‌های سرامیکی نازک به شمار می‌رود. در این روش مصرف گاز 15 درصد و انتشار CO2 12 درصد کاهش و بهره‌وری 30 درصد افزایش یافته و کیفیت محصولات به صورت استاندارد را حفظ می‌شود.

مقالات مرتبط

حضور FERRO Iberia در نمایشگاه Cersaie

این شرکت تازه تأسیس هفته جاری در نمایشگاه بولونیا (سالن 33، غرفه A5) حضور داشت. در ادامه، مصاحبه‌ای با رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید