اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
شرکت Poppi Clementino در نمایشگاه Uniceramics

این متخصص سیستم‌های بازیابی انرژی، بازخورد مثبتی از بازدیدکنندگان نمایشگاه فناوری صنایع سرامیک چین دریافت کرد.

Poppi Clementino امسال در نمایشگاه فناوری صنایع سرامیک با نام Uniceramics Expo حضور داشت. این نمایشگاه از سی‌ام می تا دوم ژوئن در فوشان چین برگزار شد.

چین بازار مناسبی برای این شرکت واقع در Reggio Emilia و متخصص در زمینه تامین نیروگاه‌های بازیابی و صرفه‌جویی در انرژی به شمار می‌آید. وسعت بازار و محبوبیت فعلی فرآیندهای تبدیل و نوسازی کارخانجات با هدف دستیابی به فرآیندهای پایدارتر زیست‌محیطی باعث اشتیاق بازار به فناوری‌های این مجموعه برای کاهش مصرف انرژی و کاهش انتشار گاز دی‌اکسید­کربن شده است.

Poppi Clementino به پشتوانه تجربه چندین ساله خود در صنایع سرامیک ارائه دهنده سیستم‌های کامل و یکپارچه با قابلیت تضمین بازیابی بالای انرژی است. طراحی هر کارخانه بر مبنای نیازهای خاص مشتری و برای دستیابی به حداکثر انعطاف‌پذیری انجام می‌شود. امکان انتقال کامل انرژی بازیافتی به دستگاه‌های دیگری که آماده استفاده از آن هستند به (استثنای دستگاه‌های خاموش و یا خارج از دور تولید) وجود دارد و صرفه‌جویی در هزینه باعث بازگشت سریع هزینه سرمایه‌گذاری اولیه می‌شود.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید