اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Poppi Clementiono سال 2023 را با موفقیت به پایان رساند

عملکرد قوی Poppi Clementino در سال جاری به سرمایه‌گذاری‌های عمده تجاری، تغییرات مدیریتی و ارتقای فنی دفتر مرکزی این مجموعه منتهی شد.

سال 2023 سال موفق و شلوغی برای این شرکت واقع در Reggio Emilia بود. با وجود رکود بازار، Poppi Clementino که در زمینه سیستم‌های صرفه‌جویی و بازیابی انرژی در صنایع سرامیک تخصص دارد به اهداف سالیانه خود دست یافت و در حال حاضر در حال آماده‌سازی سفارش‌های سال 2024 است.

عملکرد قوی شرکت به سرمایه‌گذاری جدید در آسیا منتهی شد. این مجموعه علاوه بر افتتاح دفتر فروش جدید در منطقه سرامیکی Foshan، به تقویت شبکه فروش خود در بازارهای آسیایی پرداخت و در حال حاضر کارمندان داخلی آن دائما در مجموعه حضور دارند. Poppi Clementino در ماه نوامبر در نمایشگاه‌های ASEAN Ceramics در ویتنام و Unicera در ترکیه نیز شرکت کرد و همچنین فناوری‌های خود را در رویداد Latech (که توسط System Ceramics در اندونزی برگذار شده بود) به نمایش گذاشت.

بخش طراحی این مجموعه نیز با حضور دو متخصص مجرب در نقش‌های مدیریتی بخش‌های فنی و عملیاتی و به کارگیری تجهیزات و سخت‌افزارهای جدید، تغییرات عمده‌ای را پشت سر گذاشت.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید