اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
ORBITER، انقلابی در لپینگ کاشی و اسلب

Premier Launch ORBITER ابزار نوآورانه­‌ای است که فرایند لپینگ اسلب‌ها و کاشی‌ها را متحول می‌کند.

Premier با طراحی ابزاری به نام ORBITER که با داشتن قدرت برش 2.5 برابر بیشتر از هد Fickert و تبدیل هد استوانه‌ای شکل آن به قوی‌ترین و دقیق‌ترین سیستم لپینگی که تاکنون ساخته شده است، لپینگ کاشی‌ها و اسلب‌ها را متحول خواهد کرد.

قدرت و دقت اصلی‌ترین ویژگی‌های ORBITER هستند. این ابزار دارای 5 قلم تراش نگهدارنده استوانه‌ای است که هر یک به 7 قلم تراش مجهز هستند و با مونتاژ روی یک سر استوانه‌ای قدرت برشی 2.5 برابر بیشتر از هد Fickert را ایجاد می‌کنند.

ابزارهای برش ORBITER چیدمان شعاعی دارند و یک مسیر دایره‌ای به شعاع 110 میلی‌متر را ایجاد می‌کنند. در این حالت امکان دنبال کردن راحت سطح وجود دارد، فرورفتگی‌ها و برآمدگی‌ها به صورت یکنواخت ماشین‌کاری می‌شوند و در نتیجه سطحی با بالاترین کیفیت و پردازش یکنواخت ایجاد می‌شود. در این ابزار لپینگ نوآورانه، از ابزارهای برش استاندارد Fickert استفاده شده است.

برخی از مهم‌ترین نقاط قوت ORBITER که آن را به تنها نوآوری مهم واقعی ده سال گذشته  این حوزه تبدیل کرده‌اند در ادامه فهرست شده‌اند:

ظرفیت برش %250 در مقایسه با هد Fickert

سرعت مماسی برخورد حدودا 27 متر بر ثانیه در مقایسه با سرعت کمتر از 11 متر بر ثانیه هد Fickert که باعث می‌شود ظرفیت براده برداری تا 2.5 برابر افزایش پیدا کند.

بهره‌وری و دوام بالا

ظرفیت برش 2.5 برابری هر ابزار برش و تجهیز هر هد به وسیله 35 ابزار برش باعث امکان افزایش سرعت خط می‌شود. در این حالت می‌توانیم تغییرات ابزار برش بسیار نادرتری را ایجاد کنیم و در نتیجه به بهره‌وری بسیار بالاتری دست پیدا کنیم.

بالاترین کیفیت سطحی پردازش و یکنواختی سطح

هر کدام از 5 استوانه تشکیل دهنده ORBITER با ایجاد حرکت دایره‌ای حول محور این امکان را به ابزار برش می‌دهند تا سطح را به خوبی دنبال کرده و یکنواختی و جلای سطحی بی‌نظیر و پیشتر تجربه نشده‌ای را ایجاد کند.  ترکیب حرکات و چرخش کل سیستم با حرکت استوانه‌ای حول استوانه علائم درهم تنیده‌ای به طول 8 میلی‌متر را ایجاد می‌کند. در نتیجه علائم متحدالمرکزی که با استفاده از هد Fickert شاهد آن بودیم و با عنوان “نشانه پیشروی” شناخته می‌شدند کاملا حذف می‌شوند. علاوه بر این به لطف ظرفیت 2.5 برابری برش، امکان استفاده از ابزارهایی با دانه‌بندی بسیار ریزتر وجود دارد و در نتیجه کیفیت پولیش حتی در صورت عدم وجود عملیات بهبود بعدی، بسیار بهبود پیدا می‌کند.

انطباق پذیری

تغییر نوع و سختی ابزار امکان پولیش کامل، کالیبره کردن و دنبال کردن سطح برای ایجاد سطحی صاف و بدون برآمدگی و صیقلی کردن سطوح اسلب‌ها و کاشی‌ها با فرمتی که از 600 میلی‌متر آغاز می‌شود را ایجاد کرده است. همانند هد Fickret، در این حالت هم امکانات متنوع بسیاری وجود دارد.

سهولت کاربرد

مونتاژ سریع و نیاز به ایجاد تغییرات کمتر در ابزار به معنی نیاز به تلاش کمتر اپراتور است. ORBITER نیازی به اعمال تنظیمات خاص ندارد، به آسانی با انواع مختلف ماشین‌کاری انطباق پیدا می‌کند و از ابزارهای استاندارد Fickert بهره می‌برد.

برای اطلاعات بیشتر

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید