اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
مصنوعی طبیعی

تکنولوژی لعاب کاشی Durst Gamma DG در راستای اقتصاد سبز (دوستدار محیط زیست)

logo durst2022نتیجۀ کوشش‌های فراوان ده سالۀ Durst Gamma DG به نوآوری بی سابقه‌ای انجامیده که باعث ایجاد استانداردهای جدیدی در صنعت تولید سرامیک می‌شود و برتری تولیدات ایتالیایی را تثبیت می‌کند. ظاهر این محصول جدید آن قدر طبیعی و انتقال دهندۀ حس عمق است که عملا تشخیص آن از سنگ طبیعی، مرمر یا چوب بسیار دشوار است. در برخی از مجموعه‌های جدیدی که از این تکنولوژی انقلابی در کنار چاپگرهای دیجیتال Durst Gamma XD برای مشتریان Drust استفاده شده، هماهنگی کیفیت بالای استراکچر با گرافیک‌های بسیار باکیفیت کاملا مشهود است. در Durst Gamma XD از هدهای اختصاصی چاپ Dimatix استفاده می‌شود. این هدها یکنواختی حداکثری در تمامی عرض و نبود نوار بندی (banding) را تضمین می‌کنند. در این چاپ‌ها شاهد رنگ‌های زنده و جزئیات مشخص و بسیار متضادی هستیم که باعث افزایش جلوۀ سه بعدی ساختارهای Gamma DG می‌شوند. چرخۀ عمر این هدهای چاپ هم بسیار طولانی است (تا 10 میلیون مترمربع چاپ بدون نیاز به تعویض) که حتی در تولید 24 ساعته هم کارایی بالا، هزینه‌های نگهداری کم و زمان خاموشی صفر را تضمین می‌کند.

تکنولوژی خلاقانۀ Gamma DG Durst در کنار کیفیت بسیار بالای چاپگر Gamma XD به تولید کاشی‌هایی منتهی شده که با تقلید طبیعت سه بعدی، المان‌های طبیعی را به شکل واقعی بی‌سابقه‌ای باز تولید می‌کند. این محصولات خلاقانه جوایز معتبری را نیز در جهان کسب کرده اند. برای مثال کاشی‌های پرسلانی Evoluta تولید CeramichePiemme منتخب ADI Design Index 2021 بوده اند. در تولید این کاشی‌ها از فرایند صنعتی ای استفاده شده که به لطف به کار­گیری Gamma DG کاملا متحول شده است. شاخص ADI Design برای ارج نهادن به محصولات و خدمات نوآورانه و متمرکز بر پایداری است. مواردی که دقیقا با استفاده از مواد غیرآلایندۀ پایه آب در محصولات Gamma DG رعایت شده است.

آگاهی نسبت به محیط زیست و کمبود مواد خام باعث شده تا اقتصاد سبز امروزه بیش از هر زمان دیگری رونق پیدا کند و پروژه‌های پایدارسازی که فناوری‌های سنتی را با فناوری‌های سبز ادغام می‌کنند رونق پیدا کنند. استفاده از لعاب­‌های پایه آب در لعاب‌های سرامیکی فناوری Gamma DG هم به پایداری فرایندهای تولید کمک کرده­ است.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید