اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
انتشار سومین گزارش پایداری Minerali Industriali

Minerali Industriali سومین گزارش پایداری سال 2022 را ارائه داد.

سومین گزارش پایداری Minerali Industriali شرح مفصلی از تعهدات مستمر این گروه صنعتی مستقر در Novara از پیشرفت‌های زیست محیطی، اقتصادی و اجتماعی است و رویکرد و چشم انداز بلندمدت این مجموعه برای مواجهه موفقیت‌آمیز با چالش‌های جهانی و برطرف کردن انتظارات ذینفعان خود را توصیف می‌کند.

ورود مستمر موضوعات ESG در مدل کسب‌و­کار و سرمایه‌گذاری مداوم در این حوزه، باعث دستیابی Minerali Industriali به بخش بزرگی از اهداف تعیین شده در سال 2022 شده است.

از مهم­ترین این موارد می‌توان به 19 ممیزی حضوری موضوعات مربوط به ESG از تامین‌کنندگان منتخب و بررسی پارامترهای مهمی مانند میزان گاز دی‌اکسید کربن تولیدی و تناژ محصولات بازیافتی در مقایسه با کل محصولات فروخته شده اشاره کرد. تلاش مستمر برای دریافت گواهینامه انرژی در یکی دیگر از سایت‌های تولیدی، تکمیل یک کمپین داخلی برای افزایش سطح آگاهی و آموزش موضوعات ESG و کاهش 2 درصدی اتکا به منابع انرژی تجدیدناپذیر تا سال 2021 از جمله سایر اهداف درنظر گرفته شده و قابل دستیابی این مجموعه برای سال‌های بعد هستند. Minerali Industriali در سال گذشته 3994 GJ انرژی الکتریسته تولید کرد.

این گروه متعهد شده است که تا پایان سال 2023 موفقیت‌های بیشتری در زمینه موضوعات زیست‌محیطی (نظارت و نعیین کمیت آلاینده‌های مربوط به کارخانجات و محصولات شرکت‌های ایتالیایی مجموعه)، مسائل اجتماعی (دوره‌های آموزشی میان بخش‌های مختلف و اینترنت شرکتی) و مدیریت (تشکیل کمیته‌های پایداری برای شرکت‌های خارجی و ثبت‌نام رسمی در شبکه‌ها و پلتفرم‌های پیملن‌های جهانی و ESG) کسب کند.

Minerali Industriali در زمینه زیست‌محیطی و بازیافت ضایعات صنعتی غیر خطرناک، ضایعات شیشه، شن، ماسه و سرامیک هم عملکرد خوبی از خود نشان داده است. این مجموعه با راه‌اندازی کارخانه‌های بازیافت و تولید مواد خام ثانویه­ با کیفیت مشابه با منابع اولیه، مصرف انرژی کمتر در طول تولید را تضمین می‌کند.

ایجاد یک محیط کار سالم و ایمن برای کارکنان و ایجاد امکان رشد و توسعه فردی و بهره گیری از رفتار شایسته و فرصت‌های برابر و فراگیر از جمله مسئولیت‌های اجتماعی این گروه است. اهداف تعیین شده برای سال 2023، اتخاذ دو هدف ذیل را در بر می‌گیرد: ترویج احترام به حقوق انسانی چه در داخل شرکت و چه در پیمانکاران، شرکا و تامین‌کنندگان خارجی و همچنین افزایش آگاهی درباره تنوع و ظرفیت‌ها در میان کارکنان و شناسایی مسیرهای منتهی به افزایش همکاری.

در حال حاضر گروه صنعتی Minerali که حدود یک قرن پیش تاسیس شده است، دارای 15 واحد تولیدی در ایتالیا، 4 واحد تولیدی در سایر کشورهای اروپایی، 1 واحد تولیدی در آسیا، 3 واحد تولیدی در شمال آفریقا و 7 واحد تولیدی در آمریکای مرکزی و جنوبی است. این مجموعه با داشتن بیش از 600 کارمند، در سال 2022 بیش از 4 میلیون تن مواد خام تولید و درآمدی بالغ بر 200 میلیون یورو داشته است. برای مطالعه گزارش پایداری این گروه به سایت زیر مراجعه کنید:

گزارش پایداری معدنی صنعتی

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید