اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
توافق عمدۀ Inter Ser و Cuccolinisrl برای توزیع محصولات Vitro Ceramics

انتخاب Inter Ser به عنوان توزیع‌کننده انحصاری الک و دیفریزر برند Vitro Ceramics در 25 کشور جهان

Inter Ser شرکتی واقع در Vercelli است که مرکز لجستیک آن در Sassuolo واقع شده­ و از سال 1996 به صورت تخصصی در زمینه توزیع بین‌المللی قطعات یدکی و ماشین‌آلات اصلی صنعت سرامیک مشغول به فعالیت است. این شرکت به تازگی قرارداد مهمی را با برند شناخته شده در حوزه الک ویبره و ماشین‌آلات دفریزه‌کننده لعاب و دوغاب سرامیک، Cuccolinisrl (Mancasale Reggio Emilia)، به امضا رسانیده است.

Inter Ser از اول اکتبر سال 2022 توزیع‌کننده انحصاری الک و دیفریزر Cucoolinisrl و (همچنین قطعات یدکی مرتبط) در 25 کشور آرژانتین، بولیوی، برزیل، کلمبیا، کاستاریکا، اکوادور، مکزیک و پرو در آمریکای مرکزی و جنوبی؛ عربستان سعودی، امارات متحده عربی و عمان در خاورمیانه؛ بنگلادش، فیلیپین، هند، اندونزی، مالزی، سریلانکا، تایلند و ویتنام در آسیا؛ و همچنین لهستان، پرتغال، الجزایر، آفریقای جنوبی، ازبکستان و قزاقستان خواهد بود.

قرارداد جدید به دنبال مشارکت 20 ساله دو شرکت و با هدف ارائه حداکثر پیوستگی خدمات به تولیدکنندگان سرامیک در مناطق یاد شده به امضا رسیده است. Inter Ser مدت‌ها است که به عرضه الک‌ها و دیفریزرهای Cuccolinisrl که به کیفیت بالا و عملکرد خوب در صنایع سرامیک شناخته می‌شوند، مشغول است.

بنا به اظهارات مدیر عامل Inter Ser ،Gian Luca Zanoni این توافق امکان ارائه محصولاتی که برای 25 سال گذشته مورد تایید مشتریان این مجموعه بوده اند را برای آن‌ها فراهم خواهد آورد.

Katia Motta، مدیر عامل Cuccolinisrl نیز اظهار داشت: “مجموعه ما به کمک Inter Ser امکان حضور سریع و مناسب در کشورهای تحت پوشش را خواهد داشت و این امکان مکمل شبکه فروش موجود ما در سایر کشورها خواهد بود. ما از حضور محصولات و شبکه فروش خود در سطح جهانی بسیار خرسندیم.”

Cuccolinisrl در سال 1989 تاسیس شد و تاکنون بیش از 2000 دستگاه در کارخانجات سرتاسر جهان نصب کرده است که برخی از آن‌ها با گذشت 20 سال هنوز به دلیل سهولت و هزینه پایین نگهداری مشغول به کار هستند.Cuccolinisrl پس از خریداری شدن توسط گروه Virto در سال 2008، با نام تجاری Virto Ceramics مشغول به فعالیت بوده و از این نام برای تامین قطعات یدکی تمامی ماشین‌آلاتی که در 20 سال گذشته تولید کرده نیز استفاده می‌کند.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید