استفاده از ابزارهای موثرتر و به روز برای کمک به مشتریان در عملیات راهاندازی کارخانجات از راه دور، نتایجی مشابه با راهاندازی حضوری را تضمین میکند.
محدودیتهای جابه جایی و سفر مرتبط با Covid در سالهای 2020-2021، شرکتها را به استفاده فزاینده از خدمات پشتیبانی از راه دور وا داشت.
Verdés که یک تولیدکننده اسپانیایی با سابقه در حوزه ماشینآلات تولید آجر است، از همان سال 2011 و با استفاده از فناوریها و ابزارهای تعاملی به ارائه خدمات پشتیبانی از راه دور به مشتریان خود پرداخت.در حال حاضر و با افزوده شدن حسگرهای چندگانه ارائه این خدمات موثرتر و سریعتر شده و علاوه بر آن دیجیتالی شدن ماشینآلات تولیدی Verdés پشتیبانی از راه دور را کارآمدتر و سریعتر و حتی مدیریت سختترین موقعیتها را امکان پذیر کرده است.
راهاندازی همزمان اکسترودرهای جدید برای دو تولیدکننده آفریقایی آجر که یکی در Touggourt الجزایر و دیگری در ژوهانسبورگ در آفریقای جنوبی واقع شدهاست، نمونههایی از پتانسیل این شرکت در پشتیبانی از راه دور را نشان میدهد.
با استفاده موفقیت آمیز کادر فنی Verdés از مجموعهای از دستگاههای دوربیندار و به لطف فرآیند دقیق و برنامهریزی شده، این پشتیبانی با نتایج مشابه و در بازه زمانی یکسان با حالتی که پرسنل در محل حضور داشته باشند به سرانجام رسید.