اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
همه‌گیری، نگرش ارزشمندی در مورد آینده صنعت آجر ارائه می‌دهد

 با قرنطینه طولانی مدت، توقف سایت‌های ساختمانی و راکد ماندنِ سرمایه‌گذاری‌ها، صنعت ساخت و ساز یکی از بخش‌هایی بود که بیش از همه از بحران آسیب دید. این به نوبه خود پیامدهای جدی برای کل صنعت آجر و کاشی داشت، از جمله تولیدکنندگان ماشین‌آلات و محصولات نهایی به ویژه آن‌هایی که فعالیت‌های صادراتی زیادی داشتند.

Bedeschi LOGOبه هر حال تعدادی از شرکت‌ها موفق شده‌اند با پاسخ‌دهیِ جسورانه و سریع به این وضعیت بی‌سابقه، این طوفان را تحمل کنند. تجربه Bedeschi (بِدِسکی) مثال‌زدنی است و نشان می‌دهد که چگونه یک شرکت با 98 درصد سهم صادراتی به گونه‌ای مدیریت شده است تا مثبت بماند و حتی ایده‌های تازه‌ای را برای راهبردهای آینده پیدا کند.

رئیس رینو بِدِسکی (Rino Bedeschi) که به نمایندگی از چهارمین نسل از خانواده، سکان هدایت این گروه مستقر در پادوآ را در دست دارد، گفت: «پس از لحظه‌ای سردرگمی اولیه و کاملاً قابل درک، ما دو اولویت را تعیین کردیم: حفظ سطح مشخصی از بهره‌وری و محافظت از روابط خودمان با کارمندان. کل نیروی کار ما به حمایت از شرکت برخاستند، از همه تصمیمات ما پشتیبانی کردند و احساس وفاداری عمیقی از خود نشان دادند. علاوه بر این ما قاطعانه بر این باور هستیم که موفقیت ما مدیون مردم ما است: کارمندان ما، مشتریان ما، سهام‌داران ما و هر کس دیگری که مشارکتش ما را قادر ساخت تا به یک بازیگر اصلی در صنعت آجر تبدیل شویم. همه مشتریان ما وفادار مانده‌اند که اعتقاد دارم این امر به دلیل توانایی ما در ایجاد روابط پایدار و دراز مدت و نیز تمرکز مداوم ما بر روی کاربرد‌های جدید و راه حل‌های سفارشی و تعهد ما در کاستن از هزینه‌های عملیاتی و پیگیری اهداف زیست محیطی است.

این حضور بدون وقفه در بازار همراه با مدیریت مؤثرِ پروژه‌های در دست اقدام در صنعت آجر، Bedeschi را قادر ساخت تا از ماه‌های قرنطینه برای ادامه دادن به فعالیت‌های مهندسی خود بهره ببرد و آماده از سرگیری تولید در اوایل ماه مه باشد.»

رینو بِدِسکی با خوش‌بینی آشکار ادامه داد: «علی‌رغم رکود و چشم‌انداز نامطمئن در میان مدت و بلند مدت، ما متقاعد شده‌ایم که ثابت خواهد شد که این بحران یک فرصت است. صنعت ساخت و ساز نه تنها به خاطر آگاهی فزاینده از مسائل زیست محیطی بلکه همچنین به دلیل تغییر در نحوه تفکر مردم درباره خانه‌های خود به دنبال قرنطینه، صنعت ساخت و ساز دوباره حرکت را از سر خواهد گرفت. آینده، دیجیتالی شدنِ بیشتری را به همراه خواهد آورد و شاهد رشد در ساخت و سازهای دور از محل (off-site) خواهیم بود.»

 مقاله را در گزیده دنیای آجر 2020/2 بخوانید

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید