اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Tecnofiliere یک شریک کلیدی برای بازار الجزایر است

اخیراً یک تولیدکننده پیشروی آجر در چِلقوم ال‌آید (Chelghoum Laid) در استان میلا، این شرکت مستقر در مودِنا را به عنوان شریک فناوری خود برگزید.

Tecnofiliere (تِکنوفیلیه‌رِه) به گسترش حضور خود در الجزایر ادامه می‌دهد که این کشور یک بازار پویا و بسیار گیرا برای فناوری‌های جدید تولید آجر می‌باشد.

اخیراً این شرکت مستقر در مودِنا توسط یک تولیدکننده پیشروی آجر در چِلقوم ال‌آید (Chelghoum Laid) در استان میلا، به عنوان شریک فناوری‌اش برگزیده شد.

این تولیدکننده آجر الجزایری، دو قالب مدل TFE-J Evo با مغزه‌ها و آسترهای ساخته شده از ®Tecnocarbide با مقاومت به سایش بسیار بالا را جهت بهبود تولید تولید آجرهای B8 شش حفره‌ای mm 200×100 و آجرهای B12 چهار حفره‌ای mm 200×150 سفارش داد.

این سفارش که در ماه دسامبر تکمیل شد، تعویض نگهدارنده‌های مغزه، غلتک‌های مارک‌زن قطعه، یک وسیله موقعیت‌سنجی TF Maintenance برای عملیات تعمیر و نگهداری و یک TF Ecowash را نیز در بر می‌گیرد که شوینده فشاری حرفه‌ای برای عملیات تمیز کردنِ قالب است.

این شرکت در چند ماه نخست 2018 شروع به کار کرد و ظرفیت تولید 200،000 تن در سال دارد. علاوه بر B8 و B12، بلوک‌های کف را نیز تولید می‌کند.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید