اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Tecnofiliere از ویدئو تبلیغاتی جدید خود رونمایی می کند

ویدئوی ارتباطی بسیار مؤثر، نمائی کلی از فعالیت‌های شرکت را ارائه می‌دهد و نوآوری ساخت ایتالیایی را برای صنعت آجر و کاشی عرضه می‌کند.

tecnofiliere logo 01پژوهش، نوآوری و کیفیت، سه مفهوم در پشت رسالت شرکت Tecnofiliere هستند که در ویدئوی جدید شرکتی که هم اکنون به صورت آنلاین در کانال آپارات عرضه شده است، ارائه شده‌اند.

این ویدئو مشتریان را به یک تور مجازی در این شرکت می‌برد و فعالیت‌ها، پیشرفت‌ها، نوآوری فناورانه‌ای و کارآیی عملیاتی را که در خدمت صنعت آجر و کاشی هستند، با آن‌ها به اشتراک می‌گذارد.

یکی از مفاهیم کلیدی که Tecnofiliere قصد دارد با ویدئوی جدید آن را انتقال دهد، تولید داخل شرکتی (in-house) است. تمام محصولات (قالب‌ها، هدهای فشاری و لوازم جانبی مختلف برای فرایند اکستروژن) کاملاً در داخل شرکت با استفاده از مواد کاملاً کنترل شده و تأیید شده ساخته می‌شوند.

این بدان معناست که کنترل مستقیم بر مراحل مختلف طراحی و فرایند تولید و بر همه مواد، توجه به جزئیات و برطرف کردن سریع مشکلات به منظور تضمین محصولات بادوام و با کیفیت بالا را می‌طلبد.

همچنین ویدیوی جدید شرکت، توانایی این شرکت را در ارائه راه حل‌های مناسب که برای پاسخگویی به نیازهای خاص مشتریان طراحی و ساخته شده‌اند، نمایان‌تر می‌کند.

این شرکت یک تیم فنی بسیار متخصص و یک چشم‌انداز قوی بین‌المللی دارد که 95 درصد از تولید خود را به بیش از 70 کشور در سراسر جهان صادر می‌نماید.

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید