اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
پایداری و تحول دیجیتال: هدف بعدی گروه Ibstock

جایزه تولیدکننده برتر سال 2022 در حیطه کسب و کار سبز (Business Green) به پاس قدردانی از رهبری صنعتی حوزه پایداری زیست محیطی، به Group Ibstock اعطا شد.

Group Ibstock در سال 2022 پیشرفت چشم‌گیری در تمامی عرصه‌های پایداری از جمله سلامت، ایمنی و رفاه، تعالی عملیات و عملکرد زیست محیطی داشت. این مجموعه با اتخاذ سیاست ESG 2030 موفق به کاهش 13 درصدی مقدار کربن مطلق نسبت به سال 2019 شد و همچنان در­صدد دستیابی به هدف بلند پروازانه کاهش 40 درصدی این مقدار تا سال 2030 است.

از جمله دستاوردهای مهم امسال می‌توان به کاهش 31 درصدی مصرف آب شبکه و کاهش 16 درصدی بسته‌بندی پلاستیکی (این مقادیر برای هر تن از محصول تولیدی و در مقایسه با مقدار پایه سال 2019 محاسبه شده اند) اشاره کرد. علاوه بر موارد فوق، جایزه تولیدکننده برتر سال 2022 در حیطه کسب و کار سبز (Business Green) به پاس قدردانی از پیشگامی صنعتی در حوزه پایداری زیست محیطی به این مجموعه اعطا شد.

در سال پیش­رو تغییر و دیجیتال‌سازی فعالیت‌های تجاری، استراتژی اصلی راهبردی این مجموعه خواهد بود و یکی از وظایف مدیر ارشد جدید اطلاعات و دیجیتال‌سازی (CIDO) مجموعه که در سال 2022 به این سمت منسوب شده است، تدوین یک برنامه تحول دیجیتال‌سازی میان‌مدت است. استانداردکردن پلتفرم اصلی و روش‌های انجام کار برای بهبود کارایی و کاهش پیچیدگی‌ها از اهداف کلیدی این برنامه‌ریزی خواهند بود.

مقالات مرتبط

اولین حضور Effediesse در Tecna 2024

این شرکت در سالن B7 غرفه 202 حضور خواهد داشت و طیف وسیعی از مواد خام شامل فلدسپات، خاک رس، کائولن و همچنین پروژه‌های جدید

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید