اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Selectum کاشی بام جدیدی که Bongioanni Stampi برای La Escandella طراحی کرده است

فرایند طراحی و نمونه‌سازی اولیه‌ای جدیدی که Bongioanni Stampi ابداع نموده است، امکان نوآوری سریع در تولید کاشی‌های بام جدید و قطعات ویژه را فراهم می‌آورد.

La Escandella که تولیدکننده پیشروی اسپانیایی کاشی بام مرغوب است، بررسی و توسعه محصول جدیدی با مشخصات فنی نوآورانه را که قادر باشد نیازهای بازارهای داخلی و بین‌المللی را برآورده کند، به Bongioanni واگذار کرده است.

نتیجه این کار، Selectum است که یک کاشی بام با ظاهر سنتی و با چند مزیت انحصاری می‌باشد: 100 سال ضمانت، ارائه بدون عیب و حداقل جذب در طول مدت پخت در کاست‌های H؛ سامانه شیارها و زهکشی بهینه شده برای جایگذاری بر روی شیب‌های کم و سامانه Flexilock که امکان نصب با 11 تا 14 کاشی به ازای هر متر مربع را فراهم می‌آورد. کاشی جدید که برای هر نوع بام مناسب است، به خاطر پروژه‌های جدید ساخت و پروژه‌های بازسازی به واسطه استحکام بالای آن و عملکرد عالی در آب و هوای سخت، محبوبیت زیادی در میان شرکت‌های ساخت و ساز کسب کرده است.

این کاشی در یک فرایند چند مرحله‌ای مهندسی شد. نخست، همکاران فنی از Bongioanni Stampi (بونجوآنی اِستامپی) و Bongioanni Macchine (بونجوآنی مَکینِه) پروژه را با استفاده از فایل‌های سه بُعدی توسعه دادند، محاسبات FEM (روش اجزای محدود) را به انجام رساندند تا ضخامت و وزن نهائی کاشی را بدون ضعیف شدن یا تغییر ساختار آن بهینه سازند. سپس، نمونه‌سازی اولیه رزینی انجام شد تا زیبائی‌شناسی کاشی، مشخصات نصب و مراحل مختلف فرایند ساخت تأیید شود.

طراحی مؤثر و سامانه نمونه‌سازی اولیه‌ای که Bongioanni Stampi انتخاب کرد، امکان توسعه سریع کاشی جدید و طیف کاملی از ملحقات را فراهم می‌آورد و در همان حال، همه مشخصاتی را که شرکت اسپانیایی مقرر کرده است، برآورده می‌سازد.

Selectum به طیف جدید و برتر H-SELECTION از La Escandella ملحق خواهد شد و در 70 کشور در سراسر جهان که این شرکت فعالیت می‌کند، فروخته خواهد شد (صادرات به 40 درصد از درآمدهای آن بالغ می‌شود).

bongioanni selectum

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید