اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.

Sabo در سال 2014 قرارداد تامین یک کارخانه کامل در Lima را با Ladrillos Fortes به امضا رساند. هدف از اجرای این پروژه دستیابی به ظرفیت 500 تن در روز در تولید انواع آجرها و بلوک‌های تو خالی مختلف بازار پرو است.

موفقیت این پروژه همکاری حرفه‌ای طولانی و بر مبنای اعتماد متقابلی را بین دو شرکت شکل داد.

در ادامه همکاری‌ها، این مجموعه که یکی از بزرگترین تولیدکنندگان آجر پرو و دارای چهار کارخانه در سرتاسر این کشور است، Sabo را برای تامین فناوری مورد نیاز سه پروژه دیگر خود انتخاب کرد. در یکی از پروژه‌های مشترک، کارخانه Trujillo در شمال پرو با راه‌اندازی یک خط برش و بارگیری مدرن به‌روز­رسانی شد. با ارتقای این کارخانه، محصولات مستقیما و بدون نیاز به عبور از خشک‌کن در کوره بارگیری می‌شوند.

در ادامه Ladrillos Fortes تصمیم گرفت تا کارخانه‌ای با قابلیت تولید 500 تن آجر و بلوک در روز را راه‌اندازی کند. Techo 12، Techo 15، Panderreta و King kong از جمله فناوری‌های سفارشی برای این کارخانه هستند و علاوه بر آن، خط تولید جدید باید امکان فرآوری بلوک‌های Techo 15 و Techo 12 را در هر دو فرمت عمودی و افقی داشته باشند.

کارخانه پیشنهاد شده Sabo با یک پیش کاتر اسلاگ و یک کاتر گوشه قدرتمند که امکان کار با هر دو نوع اکستروژن سخت و مرطوب را داشت، تجهیز شده است. وجود چنگک دوتائی در کاتر، امکان فعالیت مداوم و بدون توقف خط، حتی در صورت شکستگی سیم را فراهم می‌آورد و جابه‌جایی خودکار گیره باعث می‌شود که گیره بعدی بتواند به سرعت جایگزین شود. در نتیجه کاتر بدون توقف و بدون نیاز به صرف زمان اضافه برای تعویض سیم به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

ربات Fanuc با ظرفیت 700 کیلوگرم نیز برای بارگیری ماشین کوره نصب و راه‌اندازی شد. در کارخانه جدید از به‌روز ترین برنامه‌ها برای اتوماسیون استفاده شده تا مشتریان امکان استفاده از قالب‌های متفاوت و تولید آجرهای مختلف را داشته باشند. این برنامه‌ها در طی 4-5 سال گذشته در بسیاری از پروژه‌های این مجموعه در ایالات متحده و آمریکای لاتین به کار برده شدند. علاوه براین ها، با استفاده از سیستم کشش و جداسازی جدید، هر گونه علامت یا سایش از روی آجرها حذف می‌شوند.

تاکید قابل توجه Sabo بر اقدامات ایمنی شامل نصب نرده‌ها، کنترل دسترسی و پرتوهای نور حاکی از تعهد این تولیدکننده به تامین ایمنی اپراتور در تمام پروژه‌های آن در سرتاسر جهان است.

برآورده شدن تمامی نیازهای مشتری در این پروژه، گواهی بر سطح بالای حرفه‌ای و قابل اعتماد بودن تیم Sabo بود.

مقالات مرتبط

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید