اشتراک گذاری در twitter
Tweet
اشتراک گذاری در facebook
Share
اشتراک گذاری در linkedin
Share
Rieter و Morando ادغام می‌شوند

ریتِر (Rieter) و موراندو (Morando) دو برند پیشروی جهانی در حوزه آماده‌سازی و شکل‌دهی مواد رسی، سازمان‌دهی مجدد تجاری مهمی را به انجام رسانده‌اند.

andrea pasquali quadrato 2

Rieter و Morando دو برند پیشروی جهانی در حوزه آماده‌سازی و شکل‌دهی مواد رسی، پروژه سازمان‌دهی مجدد تجاری مهمی را در دسامبر 2018 به پایان رساندند.

سازمان‌دهی مجدد اساساً شامل دو عملیات بود: Keller HCW GmbH تجارت آماده‌سازی و شکل‌دهی مواد رسی خود را به شرکت تازه تأسیس Rieter Morando GmbH واقع در دفاتر مرکزی شرکت قدیمی Rieter Werke در کُنستانتز (Konstanz) انتقال داد؛ در همان حال شرکت ایتالیائی Morando نام خود را به Rieter Morando srl تغییر داد. واحد جدید Rieter Morando بخشی از صنایع European Groupe Legris می‌باشد.

این ادغام، جایگاه دو برند را در حوزه تجهیزات، سرویس و قطعات یدکی آماده‌سازی و شکل‌دهی مواد رسی مستحکم ساخته است و یک تیم بسیار رقابتی را با تجربه و دانش فنی بی‌سابقه در این بخش ایجاد کرده است. Rieter Morando نمونه کارهایی تا 7،000 دستگاه نصب شده در 74 کشور در سراسر دنیا و بیش از 90 مدل دستگاه مختلف دارد.

این عملیات شرکت را قادر خواهد ساخت تا هر چه بیشتر بر نوآوری، نزدیکی به مشتری و پشتیبانی تمرکز نماید و جایگاه آن را به عنوان یک شریک بین‌المللی شده بیش از پیش تثبیت می‌کند.

برنامه‌های Rieter Morando برای توسعه بیشترِ تجارت اصلیِ آن به عنوان بازیگری با عملکرد بالا، فرصت‌های استخدامی ایجاد می‌کند و در همان حال به ارائه راه‌حل‌ها، محصولات و خدمات بسیار با کیفیت و نوآورانه ادامه می‌دهد.

Rieter Morando به لطف استقلال کاری‌اش، قادر خواهد بود تا با وضوح بیشتری بر برند، تصویر و هویت صنعتی تمرکز یابد. سایت Konstanz به عنوان مرکز اصلی واجد صلاحیت برای سرویس، نگهداری و قطعات یدکی توسعه خواهد یافت و قابلیت اعتماد و پشتیبانی دراز مدت برای همه مشتریان را تضمین خواهد کرد. سایت Asti بر R&D و راه‌حل‌های هوشمند فناوری برای تولید صنعتی تمرکز خواهد داشت و نزدیک به همه کارخانه‌های مجهز به دستگاه‌های Morando و Rieter باقی می‌ماند.

Rieter Morando با قوت تمام، هدف‌ها و راهبردهای درازمدت خود را برای توسعه آینده دنبال خواهد کرد، ارزش پایدار ایجاد می‌کند و در همان حال پیشنهادها و مدل‌های خدماتی خود را در کل حوزه‌های تجاری گسترش می‌دهد. در کنار مشاوره و پیشنهاد فنی برای مشتریان صنعتی خود، این شرکت پیشنهادهای جدید خدمات دیجیتالی را جهت بهره‌برداری از پروژه‌های industry 4.0 ارائه خواهد داد.

Rieter Morando به منظور پشتیبانی از رشد خود، گسترشِ سرمایه‌گذاری‌های R&D خود را برنامه‌ریزی می‌کند و در همان حال انعطاف‌پذیری سازمانی را جهت اطمینان از یک وقت خرید سریع برای مشتریان و ترویج سازگاری، پیش‌بینی نیازهای بازار و گسترش در بخش‌های کاربردی جدید دنبال می‌نماید.

 reiter morando

مقالات مرتبط

تداوم همکاری Sabo و Ladrillos Fortes و Sabo

راه‌اندازی یک کارخانه کامل و جامع (turnkey) که از سال 2014 آغاز شده است، به تقویت رابطه همکاری این دو شرکت منتهی خواهد شد.Sabo در

مقاله های اخیر

عناوین اصلی

بیشتر بخوانید